  • Data: 2010-04-15 21:52:57
    Temat: Re: Pamięci flash w "czarnych skrzynkach"
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Konrad Kosmowski napisał:
    > ** Piotr M <x...@x...xx> wrote:
    >
    > Z góry napiszę - nie mam zielonego pojęcia co jest montowane w czarnych
    > skrzynkach...

    > Niekoniecznie.
    >
    > Może np. zostać uszkodzony sam kontroler, a kości pamięci będą nieruszone -
    > wtedy wystarczy wymienić kontroler co jest banalne. Baaa można w sumie nawet
    > tak to projektować, że o kontroler się w ogóle nie martwimy.
    >
    > Może zostać uszkodzona tylko część kości, a z pozostałych bez problemu da się
    > odczytać dane (i nie jest to jakaś skomplikowana operacja wymagająca
> [...]

    A co z dzialaniem silnych pol magnetycznych? PRzeciazenia to jedno, ale
    wyindukowanie pradu moze sprawić ze drobny element szlag trafi. A tasma
    troche sie rozmagnesuje, ale to analogowy zapis (no chyba analogowy) i
    gestosc zapisu informacji znacznie mniejsza. Wiec najwyzej sie troche
    jakosc pogorszy.