eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPaliwo zwykłe czy ulepszoneRe: Paliwo zwykłe. Tylko w Auchanie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Paliwo zwykłe. Tylko w Auchanie.
    Date: Sat, 12 Jan 2019 17:12:41 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 42
    Message-ID: <q1d3lo$hce$1@node2.news.atman.pl>
    References: <c...@g...com>
    <q0vdu2$8ks$1@node1.news.atman.pl>
    <13ulxz6r95lci.hjt3b6z3hkp4$.dlg@40tude.net>
    <q0vind$vecc$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <q11jrl$b2r$1@node1.news.atman.pl> <q11rgh$23c$1@news.mixmin.net>
    <5c3490ef$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <q125gj$ck5$1@node2.news.atman.pl>
    <5c34b2d5$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <q12d1c$1h26n$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <q12dok$5s2$1@node1.news.atman.pl>
    <q12ei3$1h3gq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <q14df1$dc0$1@node2.news.atman.pl>
    <5c35e118$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <q15dp3$60c$5@node1.news.atman.pl>
    <5c38c628$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <q1akoe$6t4$2@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <q1b1qi$jh9$1@node1.news.atman.pl>
    <ee31jtc45o74.19kwfmr89j8r8$.dlg@40tude.net>
    <q1ckpc$3hd$1@node2.news.atman.pl>
    <6ez64arym6ov.1cbcfzki5pje1$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: c129-71.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1547309561 17806 85.221.129.71 (12 Jan 2019 16:12:41
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Jan 2019 16:12:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.4.0
    In-Reply-To: <6ez64arym6ov.1cbcfzki5pje1$.dlg@40tude.net>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 190112-2, 12.01.2019), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648156
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12-01-2019 o 13:31, J.F. pisze:
    > Dnia Sat, 12 Jan 2019 12:58:37 +0100, Cavallino napisał(a):
    >> W dniu 11-01-2019 o 23:54, J.F. pisze:
    >>>>> Moze taki zimowy ON do -20, ma jednak szanse odpalic przy -30, i nawet
    >>>>> popracowac chwile az sie silnik rozgrzeje ?
    >>>>
    >>>> Nie ma opcji.
    >>>> Zresztą rozgrzanie silnika nie pomoże na zgęstniały olej.
    >>>> Wręcz przeciwnie - bywa że ruszysz, ale staniesz na trasie, bo olej
    >>>> zgęstnieje pod wpływem opływu zimnego powietrza.
    >>>
    >>> Hm, jak tak pomysle u siebie ... w baku pompa, olej stale krazy, a i
    >>> pompa pare W grzeje. ON leci gdzies do silnika, wraca, silnik ma te
    >>> 80-90C ... chyba moze pare stopni wiecej byc, akurat tyle, zeby
    >>> jechal.
    >>>
    >>> Zreszta nie jest to temperatura krzepniecia, tylko "temperatura
    >>> zablokowania zimnego filtra". To moze zapali zanim sie zablokuje.
    >>> A potem juz filtr nie bedzie taki zimny ...
    >>
    >> A czemu miałby nie być?
    >
    > Bo przy silniku. A silnik goracy.

    Nie zdąży się nagrzać, wcześniej stanie.

    >
    >> Owieje go powietrzem to zmarznie.
    >
    > Powietrze przechodzi przez chlodnice i obok silnika, rury wydechowej
    > :-)
    >
    >> Przewody paliwowe również.
    >
    > No fakt, tu sie paliwo schlodzi.
    >
    > W kazdym badz razie te -20 paliwa jak na warunki polskie wydaje mi sie
    > malo. A najwyrazniej starcza.

    Bo rzadko jest mniej niż -20.
    Zresztą te -20 w normie oznacza OIDP temperaturę mętnienia oleju, a nie
    blokady filtra.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: