    From: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>
    Subject: Re: Palikoty nocą
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Sender: Kucing <>
    Date: Fri, 24 Apr 2009 18:04:54 +0200

    Dnia Fri, 24 Apr 2009 11:42:52 +0200, vari napisał(a):

    > Wkurzają mnie takie wypowiedzi.
    > vari

    Źle mnie zrozumiałeś.

    Analogia:

    Jeśli złodziej włamie mi się do mieszkania, to oczywiście przede wszystkim
    jest JEGO wina. Ale cóż, złodzieje mają to do siebie, że się włamują i ja
    nic na to nie mogę poradzić. Ale mogę założyć drzwi antywłamaniowe, alarm i
    mieć przyjazne relacje z sąsiadami - wtedy ryzyko włamania się zmniejsza.
    Gdy natomiast mam drzwi z dykty, to poza naturalną, ale nic nie wnoszącą do
    sprawy pretensją do złodzieja (i do policji, że nie zareagowała na czas),
    powinienem mieć pretensje do samego siebie.

    W Twoim przypadku bank postąpił skurwysyńsko i trzeba to jasno powiedzieć.
    Ale tak działają banki (instytucje, firmy, taksówkarze* -niepotrzebne
    skreślić) w Polsce. Niestety żyjesz w takim a nie w innym kraju i albo
    możesz narzekać, że ktoś Cię budzi w nocy, albo postąpić jak jednostka,
    która dostosowuje swoje zachowanie do panujących warunków (inteligentna).
    Sam słusznie zauważyłeś, że reklamacja nic nie da, więc... chyba mój
    argument jest trafny.

    --
    - Kucing -