  • Data: 2009-04-26 20:27:36
    Temat: Re: Palikoty nocą
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    vari wrote:

    > A nie kupię drogiej centralki z DISĄ aby ustrzeć się przed niekompetencją
    > banków czy innych firm które PO PROSTU nie powinny w tych godzinach dzwonić
    > a swoje systemy automatycznej wysyłki odpowiednio ustawić.
    > vari

    Pozwolisz, że pozostanę w tej akurat kwestii przy własnym zdaniu.
    Usługodawca ma prawo zakładać, że jego klient jest osobnikiem myślącym
    (Homo Sapiens), i jeżeli zleca przesłanie faksu to wie, co robi.
    CO do dzwonienia w godzinach ogólnie uznanych za nieprzyzowite
    całkowicie się z Tobą zgadzam. Zresztą w ogóle brakuje mu amerykańskiego
    wynalazku p.t. Do Not Call i chyba rozpocznę lobbing nad jego wdrożeniem :-)
    Natomiast wracając do komunikacji elektronicznej (bo faks jest właśnie
    komunikacją elektroniczną) - mam ustawienie powiadamiania SMSowego o
    mailach przychodzących na jedno z kont pocztowych. Inne konto jest
    synchronizowane automagicznie z PDA - wtedy PDA warczy i bzyczy. Jeśli
    myślałbym jak Ty, powinienem mieć koszmarne pretensje do wszystkich,
    którzy śmią wysyłać maile po 22:00 :-P

    Co do faksów, chociaż to technologia schodząca ((C) Kornelia M.) - faks
    jest włąśnie środkiem komunikacji automatycznej, bez udziału człowieka.
    I zawodowo i prywatnie korzystam z kilku rozwiązań i od paru lat (mimo
    posiadania oddzielnej linii) nie mam maszyny faksowej w domu. Korzystam
    z faksów wirtualnych, fax mail boxów i innych cudów. I mam spokój.

    M.