  • Data: 2009-04-25 06:02:37
    Temat: Re: Palikoty nocą
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Twoim przypadku bank postąpił skurwysyńsko i trzeba to jasno powiedzieć.
    > Ale tak działają banki (instytucje, firmy, taksówkarze* -niepotrzebne
    > skreślić) w Polsce. Niestety żyjesz w takim a nie w innym kraju i albo
    > możesz narzekać, że ktoś Cię budzi w nocy, albo postąpić jak jednostka,
    > która dostosowuje swoje zachowanie do panujących warunków (inteligentna).
    > Sam słusznie zauważyłeś, że reklamacja nic nie da, więc... chyba mój
    > argument jest trafny.
    Argument jest trafny (że ludzie myślący bywa że wyłączają na noc telefony)
    ale porada nie może być u wszystkich myślących zastosowana.
    Ja w latach 90 na noc (mieszkałem w Warszawie wtedy) wyłączałem telefon,
    domofon i nawet dzwonek do drzwi co zmusiło mnie do przeróbek instalacji.
    O 7 rano miał zwyczaj dzwonić mój ojciec z pytaniem "co slychać" (a
    dwudziestokilkuletni facet o 22 nie chodzi spać wiec mu o 7 rano telefon
    przeszkadza).
    Domofonem jako na pierwszy przycisk z najniższym numerem dzwoniło wszystko
    co nie chciało iść do konkretnego mieszkania a dostać się na klatkę (np do
    skrzynek na listy bo były.... za domofonem).
    ALE TERAZ nie mieszkam sam i mimo "byciem ludziem myślącym" :-) nie mogę
    wyłączyć aparatu na noc.
    A ACR by i tak nie zadziałał bo bank wysyłał CID (i to poprawny nawaisem
    mówiąc).
    Musiał bym kupić aparat z rozbudowaną książką telefoniczną i poustawiać
    dzwonki dla numerów z niej a ciszę dla pozostalych.
    I robić te wszystkie skomplikowae czynności rano i wieczorem bo aparat
    raczej funkcji "cisza dla nieznanych w godzinach..." nie posiada.
    A nie kupię drogiej centralki z DISĄ aby ustrzeć się przed niekompetencją
    banków czy innych firm które PO PROSTU nie powinny w tych godzinach dzwonić
    a swoje systemy automatycznej wysyłki odpowiednio ustawić.
    vari