  • Data: 2009-04-27 06:34:59
    Temat: Re: Palikoty nocą
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na jaką cholerę zleca się online przez WWW banku wysłanie faksu
    > "potwierdzającego" przelew?

    Ha. Jest taka opcja to raz.
    Dwa, że wykonany prawidłowo przelew jak samolot z Misia (wyleciał dwa dni
    temu, nawet jeszcze nie wrócił).
    Przelew wykonany z banku do banku.
    Klientowi zależy bo od tego przelewu (nawaisem mówiąc koniecznego na skutek
    niekompetencji banku, ktory nie powiadomił aby wpłacić daną kwotę gdy w
    banku byłem a bank ten jest 100 km od mojego domu) zalezy uruchomienie
    kredytu (niekompetentni pracownicy pwoodowali że zamiast dwóch wizyt w
    odleglym banku, miałem ich pięć).
    Bank daje kredyty celowe z dofinansowaniem Ministerstwa Ochrony Środowiska
    (wiec ten a nie bliższy).
    Nie będę tu się rozpisywać o inwestycji ale gdy spłacę kredyt to w tym banku
    mohja noga nie postanie.
    Wniosek kredytowy złożony w grudniu zeszlgo roku a kredyt uruchomiony kilka
    dni temu.
    Ten faks był potrzebny aby UDOWODONIĆ (sic !) bankowi o którym mowa że
    POWINIEN mieć (i mial ale z powodu bajzlu i niekompetencji informacyjnej -
    na subkoncie) przesłane pieniądze (ktore sam mial zainkasować a sume kredytu
    przelać na konto wykonawcy).
    "Nie mamy pańskich pieniędzy i co pan nam zrobi".
    No to chciałem udowodnić że je przelałem.
    Nawet chciałem podać bezpośrednio numer faksu banku ale..... akurat wtedy
    "osoba odpwiedzlana" nie odbierała telefonu (a wysłanie na niewłaściwy faks
    gwaantuje że to sobie poleży gdzieś tygodniami a potem ktoś powie "bo pan
    pod zly numr wysłał").
    No to wysłałem do siebie a później mialem przefaksować do nich lub wysłać
    mailem (mail miałem do właściwej osoby).
    Po to właśnie.
    Po to właśnie obywatel tego kraju się użera z prostymi sprawami, które
    prostymi tylko się wydają (zwłaszcza oglądane przez telewizor).
    vari