eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPadł mi akumulator ...Re: Padł mi akumulator ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!plix.pl!n
    ewsfeed1.plix.pl!news.vectranet.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Padł mi akumulator ...
    Date: Wed, 15 Feb 2012 10:15:02 +0100
    Organization: VectraNET - http://www.vectranet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <jhft2t$3pd$1@news.vectranet.pl>
    References: <jg66il$ltv$1@news.dialog.net.pl> <jggm68$3ck$1@inews.gazeta.pl>
    <jggq1f$nf8$1@news.vectranet.pl> <jggrv6$kvb$1@inews.gazeta.pl>
    <jggtct$39q$1@news.vectranet.pl> <jhe9uq$dnr$5@news.task.gda.pl>
    <jhedpb$5h3$1@news.vectranet.pl> <jheo1u$6ba$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160207123.wroclaw.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.vectranet.pl 1329297309 3885 95.160.207.123 (15 Feb 2012 09:15:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Feb 2012 09:15:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.5 (Windows/20060719)
    In-Reply-To: <jheo1u$6ba$1@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2434550
    [ ukryj nagłówki ]

    Filip napisał(a):
    > A chwilowy spadek na skutek dużego poboru ma prawo wystąpić. I na pewno miernikiem
    cyfrowym tego
    > nie zauważysz. Oscyloscop podłącz, to pogadamy o chwilowym spadku.
    A te 9,4V to czym się zauważył? Oscyloskopem? LOL
    > 1.9 i 4 gary, roczny akumulator i spadek do 9,5V na voltomierzu podczas kręcenia
    jest rzeczą
    > naturalną.
    Bzdury wypisujesz.
    Takim urządzeniem
    http://1.bp.blogspot.com/_M6vrHm3ok-E/TTQ4pt4LauI/AA
    AAAAAAALY/pDd3B2qJXyI/s1600/a600_d.jpg
    testuje sie akumulatory. Akumulator obciąża się na prawie 10 sek 400A, napięcie nie
    spada na zdrowym
    aku poniżej 10,5V.
    Ty twierdzisz że spadek przy rozruchu w okolice 9,5V to normalne. Chyba tak jak Ty.
    > A jak ma to sprawdzić? Rozpruwając przewód? Nawet nie wysili się, żeby odkręcić go
    i sprawdzić
    > jego oporność.
    Wystarczy pomierzyć napięcia na poszczególnych elementach auta by zorientować się że
    coś jest nie
    tak. Przykład. Jeżeli alternator podaje 14,4V a we wtyczkach żarówek ma 12V lub na
    bloku silnika
    12-13V to juz widać że jest coś nie tak z masami. Nawet nie trzeba ruszać starych
    kabli (taśm)
    masowych, wystarczy npodorabiać nowe w innych miejscach.
    > Podał prąd ładowania akumulatora, to powinno wystarczyć!
    Bzdura.
    --
    Krzysiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: