-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!plix.pl!n
ewsfeed1.plix.pl!news.vectranet.pl!not-for-mail
From: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Padł mi akumulator ...
Date: Wed, 15 Feb 2012 10:15:02 +0100
Organization: VectraNET - http://www.vectranet.pl
Lines: 22
Message-ID: <jhft2t$3pd$1@news.vectranet.pl>
References: <jg66il$ltv$1@news.dialog.net.pl> <jggm68$3ck$1@inews.gazeta.pl>
<jggq1f$nf8$1@news.vectranet.pl> <jggrv6$kvb$1@inews.gazeta.pl>
<jggtct$39q$1@news.vectranet.pl> <jhe9uq$dnr$5@news.task.gda.pl>
<jhedpb$5h3$1@news.vectranet.pl> <jheo1u$6ba$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: 095160207123.wroclaw.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.vectranet.pl 1329297309 3885 95.160.207.123 (15 Feb 2012 09:15:09 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Feb 2012 09:15:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 1.5.0.5 (Windows/20060719)
In-Reply-To: <jheo1u$6ba$1@news.task.gda.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2434550
[ ukryj nagłówki ]Filip napisał(a):
> A chwilowy spadek na skutek dużego poboru ma prawo wystąpić. I na pewno miernikiem
cyfrowym tego
> nie zauważysz. Oscyloscop podłącz, to pogadamy o chwilowym spadku.
A te 9,4V to czym się zauważył? Oscyloskopem? LOL
> 1.9 i 4 gary, roczny akumulator i spadek do 9,5V na voltomierzu podczas kręcenia
jest rzeczą
> naturalną.
Bzdury wypisujesz.
Takim urządzeniem
http://1.bp.blogspot.com/_M6vrHm3ok-E/TTQ4pt4LauI/AA
AAAAAAALY/pDd3B2qJXyI/s1600/a600_d.jpg
testuje sie akumulatory. Akumulator obciąża się na prawie 10 sek 400A, napięcie nie
spada na zdrowym
aku poniżej 10,5V.
Ty twierdzisz że spadek przy rozruchu w okolice 9,5V to normalne. Chyba tak jak Ty.
> A jak ma to sprawdzić? Rozpruwając przewód? Nawet nie wysili się, żeby odkręcić go
i sprawdzić
> jego oporność.
Wystarczy pomierzyć napięcia na poszczególnych elementach auta by zorientować się że
coś jest nie
tak. Przykład. Jeżeli alternator podaje 14,4V a we wtyczkach żarówek ma 12V lub na
bloku silnika
12-13V to juz widać że jest coś nie tak z masami. Nawet nie trzeba ruszać starych
kabli (taśm)
masowych, wystarczy npodorabiać nowe w innych miejscach.
> Podał prąd ładowania akumulatora, to powinno wystarczyć!
Bzdura.
--
Krzysiek
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.12 14:55 Michał Baszyński
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=