-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Filip <q...@q...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Padł mi akumulator ...
Date: Tue, 14 Feb 2012 23:43:02 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 45
Message-ID: <jheo1u$6ba$1@news.task.gda.pl>
References: <jg66il$ltv$1@news.dialog.net.pl> <jggm68$3ck$1@inews.gazeta.pl>
<jggq1f$nf8$1@news.vectranet.pl> <jggrv6$kvb$1@inews.gazeta.pl>
<jggtct$39q$1@news.vectranet.pl> <jhe9uq$dnr$5@news.task.gda.pl>
<jhedpb$5h3$1@news.vectranet.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-69-235-129.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1329259390 6506 89.69.235.129 (14 Feb 2012 22:43:10 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Feb 2012 22:43:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.26) Gecko/20120129
Thunderbird/3.1.18
In-Reply-To: <jhedpb$5h3$1@news.vectranet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2434517
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-02-14 20:47, Krzysztof 45 pisze:
>> Jeśli spadek nastąpił do 9,4V to nie jest to duży spadek, tylko normalny.
> Zdrowy aku rano na klemach ma średnio 12,6V. Napiecie przy rozruchu
> spada do 9,4V i dla Ciebie to
> jest normalne?
Oczywiście, bo napięcie nie ma nic wspólnego z pojemnością akumulatora.
A chwilowy spadek na skutek dużego poboru ma prawo wystąpić. I na pewno
miernikiem cyfrowym tego nie zauważysz. Oscyloscop podłącz, to pogadamy
o chwilowym spadku.
> U mnie 6 szt. świeć żarowych i rozruch 6 cylindrów nie dopuści do spadku
> napięcia poniżej 11,5V przy -15-20stC.
U mnie 6 szt. świec żarowych i rozruch 6 cylindrów dopuści do spadku
takiego, jaki powinien wystąpić.
> W innych autach z mniejszymi
> silnikami i akumulatorami miałem tak samo.
1.9 i 4 gary, roczny akumulator i spadek do 9,5V na voltomierzu podczas
kręcenia jest rzeczą naturalną.
>>> Sprawdź przy okazji jeszcze wszystkie kable masowe
>> Uważaj, bo będzie miał w super stanie kable masowe.
> A może ze starości są utlenione?
A jak ma to sprawdzić? Rozpruwając przewód? Nawet nie wysili się, żeby
odkręcić go i sprawdzić jego oporność. Ponad to oporność też nie ma nic
do tego, jeśli styk jest w granicach 25% z całej powierzchni stykowej.
Miejsce styku jest najgorszym problemem.
>>> oraz styki na rozruszniku
>> I po co?
> A tak, dla zasady. Na alternatorze tez do sprawdzenia. Wszystko sie
> sprawdza i szuka przyczyny.
A prąd płynie jak w samochodzie?
>>> Sprawdź jeszcze na alternatorze jakie masz ładowanie.
>> No przecież podał.
> Co podał? Na klemach czy na alternatorze? Bo juz nie chce mi się szukać.
Podał prąd ładowania akumulatora, to powinno wystarczyć!
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.12 10:15 Krzysztof 45
- 15.02.12 14:55 Michał Baszyński
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=