eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPadł mi akumulator ...Re: Padł mi akumulator ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!g
    oblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder7.xlned.com!news2.euro.net!209.197.12.246.MIS
    MATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    02.news.neostrada.pl!news.vectranet.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Padł mi akumulator ...
    Date: Tue, 14 Feb 2012 20:47:42 +0100
    Organization: VectraNET - http://www.vectranet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <jhedpb$5h3$1@news.vectranet.pl>
    References: <jg66il$ltv$1@news.dialog.net.pl> <jggm68$3ck$1@inews.gazeta.pl>
    <jggq1f$nf8$1@news.vectranet.pl> <jggrv6$kvb$1@inews.gazeta.pl>
    <jggtct$39q$1@news.vectranet.pl> <jhe9uq$dnr$5@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160207123.wroclaw.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.vectranet.pl 1329248876 5667 95.160.207.123 (14 Feb 2012 19:47:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Feb 2012 19:47:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.5 (Windows/20060719)
    In-Reply-To: <jhe9uq$dnr$5@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2434427
    [ ukryj nagłówki ]

    Filip napisał(a):
    > Leniu śmierdzący, thunderbird wyraźnie Ci podkreślił Twojego byka, więc go
    popraw!!!
    Nie podkreslił. Obie werse dla niego sa poprawne. Dzięki za zwrócenie uwagi.
    > Jeśli spadek nastąpił do 9,4V to nie jest to duży spadek, tylko normalny.
    Zdrowy aku rano na klemach ma średnio 12,6V. Napiecie przy rozruchu spada do 9,4V i
    dla Ciebie to
    jest normalne?
    Tym testerem napięcie przy sprawnym akumulatorze nie powinno spaść poniżej 10,5V. A
    Ty twierdzisz że
    9,4V przy rozruchu jest normalne.
    http://akumulatory-prostowniki.blogspot.com/2011/01/
    nowosc-w-ofercie-tester-akumulatorow.html

    U mnie 6 szt. świeć żarowych i rozruch 6 cylindrów nie dopuści do spadku napięcia
    poniżej 11,5V przy
    -15-20stC. W innych autach z mniejszymi silnikami i akumulatorami miałem tak samo. A
    swego czasu jak
    miałem problemy z aku i takimi spadkami w okolice 9V to aku nadawał sie już na
    śmieci. Chyba że
    przyczyną był zacierający sie rozrusznik, kiepska kompresja i kilku minutowe kręcenie
    rozrusznikiem,
    a to już inna bajka.
    >> Sprawdź przy okazji jeszcze wszystkie kable masowe
    > Uważaj, bo będzie miał w super stanie kable masowe.
    A może ze starości są utlenione?
    >> oraz styki na rozruszniku
    > I po co?
    A tak, dla zasady. Na alternatorze tez do sprawdzenia. Wszystko sie sprawdza i szuka
    przyczyny.
    >> Sprawdź jeszcze na alternatorze jakie masz ładowanie.
    > No przecież podał.
    Co podał? Na klemach czy na alternatorze? Bo juz nie chce mi się szukać.
    --
    Krzysiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: