  • 1. Data: 2009-09-30 17:11:59
    Temat: Padł Tagan, warto naprawiać?
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Dziś padł u syna w komputerze zasilacz Tagan 380 wat.
    Błysnęło, huknęło i zaśmierdziało i padło.

    Cholera, kupując go nowego kilka lat temu, myślałem, że to naprawdę dobra
    firma a tu zonk.
    Poprzedni zasilacz (jakiś noname w budzie optimusa) też tyle pochodził.

    Mam nadzieję, że nie uszkodził płyty głównej.

    Czy warto naprawiać tego Tagana?
    Nie znam się na elektryce wogóle, więc musiałbym go zanieść do jakiegoś
    magika.

  • 2. Data: 2009-09-30 17:14:42
    Temat: Re: Padł Tagan, warto naprawiać?
    Od: "Mirosław Szejduk" <s...@o...pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy warto naprawiać tego Tagana?
    > Nie znam się na elektryce wogóle, więc musiałbym go zanieść do jakiegoś

    Witam

    Tagan produkuje dobre zasilacze, zanies go do serwisu takie zasilacze oplaca sie
    naprawiac w przeciwienstwie do tanich zasilaczy.

  • 3. Data: 2009-09-30 17:23:30
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Mirosław Szejduk wrote:
> [...]
    >
    > Tagan produkuje dobre zasilacze, zanies go do serwisu takie zasilacze
    > oplaca sie naprawiac w przeciwienstwie do tanich zasilaczy.

    właśnie googlam i nie mogę znaleźć czegoś takiego jak serwis tagana.
    Czy "dziwnym" przypadkiem nie znasz jakiegoś w szczecinie? ;-)

  • 4. Data: 2009-09-30 17:36:38
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]
    > firma a tu zonk.
    > Poprzedni zasilacz (jakiś noname w budzie optimusa) też tyle pochodził.

    Jest wielce prawdopodobne że w budzie optimusa był enlight a to zacna firma
    :) Niestety zasilacze wieczne nie są :( Mnie niedawno padł kilkuletni
    thermaltake. Nie pytaj ile kosztował ;) Naprawa okazała się nieopłacalna.
    Nie wiem jaką konfiguracje napędzał Twój tagan, ale jeśli pracował na
    granicy wydajności to tylko przyspieszyło jego koniec. Kup zasilacz z
    solidnym zapasem mocy to powinien pożyć troche dłużej.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-09-30 18:03:07
    Od: "Mirosław Szejduk" <s...@o...pl>

    > właśnie googlam i nie mogę znaleźć czegoś takiego jak serwis tagana.
    > Czy "dziwnym" przypadkiem nie znasz jakiegoś w szczecinie? ;-)

    Niestety jestem z drugiego konca polski.Nie zanos tylko do serwisu
    komputerowego, wiekszosc tam pracujacych nie wie jak poprawnie obsluzyc
    miernik.Popytaj w zakladach gdzie naprawiaja sprzet RTV lub do serwisu
    notebookow.Ja jestem z lublina niestety to bym do niego zajzal ale koszt wysylek
    w dwie strony przekroszy koszt naprawy u ciebie w szczecinie, chyba ze poczekasz
    do wakacji bo tam sie wybieram bo dawno nie bylem w szczecinie :)

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 6. Data: 2009-09-30 18:11:39
    Od: games <g...@g...home.pl>

    frank drebin pisze:

    > właśnie googlam i nie mogę znaleźć czegoś takiego jak serwis tagana.
    > Czy "dziwnym" przypadkiem nie znasz jakiegoś w szczecinie? ;-)

    Ostatnio naprawialem Tagana, srodek niewiele wiecej wart co jakis OEM.
    W wiekszosci pada to samo podwojna dioda i jakas koncowka mocy naprawa
    jak dla mnie to koszt 10-15zl.

    Ale w serwisie zaplacisz 50-100zl conajmniej.

  • 7. Data: 2009-09-30 18:25:05
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Santana wrote:
> [...]
    > jeśli pracował na granicy wydajności to tylko przyspieszyło jego
    > koniec. Kup zasilacz z solidnym zapasem mocy to powinien pożyć troche
    Poweru miał wystarczająco, aż nadto, kompa sam składałem (w/g. porad z
    grupy) i nic nie zmieniałem przez kilka lat.

  • 8. Data: 2009-09-30 18:26:43
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Mirosław Szejduk wrote:

> [...]
    > ciebie w szczecinie, chyba ze poczekasz do wakacji bo tam sie
    > wybieram bo dawno nie bylem w szczecinie :)

    w takim razie spytam w jakimś elektrycznym.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-09-30 18:28:08
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    games wrote:

    > Ostatnio naprawialem Tagana, srodek niewiele wiecej wart co jakis OEM.
    > W wiekszosci pada to samo podwojna dioda i jakas koncowka mocy
    > naprawa jak dla mnie to koszt 10-15zl.
    >
    > Ale w serwisie zaplacisz 50-100zl conajmniej.

    Jak się nie chciało tego kiedyś uczyć w szkole, to trzeba płacić :(

  • 10. Data: 2009-09-30 19:04:54
    Od: "Eryk" <t...@m...pl>

    > Cholera, kupując go nowego kilka lat temu, myślałem, że to naprawdę dobra
    > firma a tu zonk.

    To mnie przestraszyłeś mam u siebie już od ponad 3 lat Tagana 430 W.
    Ostatnio dołożyłem mu 4770 i teraz boję się, że może go to dobić.
    Będę musiał poszukać informacji co ile trzeba wymieniać zasilacze :)

    Pzdr
    Eryk