  • 11. Data: 2009-09-30 19:42:13
    Temat: Re: Padł Tagan, warto naprawiać?
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Eryk pisze:

    > To mnie przestraszyłeś mam u siebie już od ponad 3 lat Tagana 430 W.
    > Ostatnio dołożyłem mu 4770 i teraz boję się, że może go to dobić.
    > Będę musiał poszukać informacji co ile trzeba wymieniać zasilacze :)
    >
    > Pzdr
    > Eryk

    Nie sa takie zle, ale ogolnie nie ma sie czym podniecac robione z tego
    samego chinskiego zlomu co najtansze OEMy. Ale sa ladne a jak wiadomo
    ladna miska jesc nie daje.

  • 12. Data: 2009-09-30 20:54:40
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    frank drebin pisze:
    > Dziś padł u syna w komputerze zasilacz Tagan 380 wat.
    > Błysnęło, huknęło i zaśmierdziało i padło.
    >
    > Cholera, kupując go nowego kilka lat temu, myślałem, że to naprawdę
    > dobra firma a tu zonk.
    > Poprzedni zasilacz (jakiś noname w budzie optimusa) też tyle pochodził.
    >
    > Mam nadzieję, że nie uszkodził płyty głównej.
    >
    > Czy warto naprawiać tego Tagana?
    > Nie znam się na elektryce wogóle, więc musiałbym go zanieść do jakiegoś
    > magika.

    Widzę, że piszesz o Szczecinie, odezwij się na priv.

  • 13. Data: 2009-09-30 21:47:34
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 21:04:54 +0200, Eryk napisał(a):

    > To mnie przestraszyłeś mam u siebie już od ponad 3 lat Tagana 430 W.

    Mi padl tez 380 ale w okresie gwarancji. Zanioslem do miejsca gdzie kupilem
    (firma z allegro, stacjonuje na woli) z krotkim opisem usterki (prosili o
    to podczas rozmowy przez telefon) i bez najmniejszego zajakniecia wymienili
    na nowy (z nowa gwarancja oczywiscie)
    --
    marcin

  • 14. Data: 2009-10-01 08:03:19
    Od: "..Aldi.." <r...@p...fm>

    > Jak się nie chciało tego kiedyś uczyć w szkole, to trzeba płacić :(

    uczyło się innych rzeczy...
    a zajęcia z elektrotechniki nie były w stanie tego nauczyć nijak