  • Data: 2014-02-27 20:01:32
    Temat: Re: Pa, pa!
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Donnerstag, 27. Februar 2014 19:46:52 UTC+1 schrieb Janko Muzykant:

    > Doprawdy interesujące zjawisko. Swego czasu szanowny kolega wyzwał mnie
    >
    > od przygłupów nie mających zielonego pojęcia o fotografii. Magia obrazu
    >
    > ruchomego czy inny czort? :)
    >

    > --
    >
    > pozdrawia Adam
    >
    > różne takie tam: http://as.elte-s.com www.facebook.com/smialekadam
    >
    > /a może teraz coś przerażającego? RMF ma już dziesięć milionów słuchaczy.../

    co papieskie papiezowi.
    nie wiem co pisalem kiedys . cokolwiek pisalem musialo byc zgodne ze stanem
    faktycznym.
    jest faktem , ze te tutoriale sa znakomite.
    trzeba powiedziec, ze to prawdziwy majstersztyk.Moim zdaniem to nowa , niespotykana
    dotad jakosc w tego rodzaju tworczosci.
    co papieskie papiezowi.