  • Data: 2014-02-28 14:42:30
    Temat: Re: Pa, pa!
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-28 14:15, Janko Muzykant wrote:

    > Praktyka po prostu. W najbliższych planach przeinstalowanie systemu już
    > bez grup.

    Heh... to aż system trzeba przeinstalować aby nie wchodzić na grupy?
    To jest jak narkotyk... uzależniony wmawia sobie, że się zmieni, że
    przemebluje swoje życie...
    LOL

    Daj spokój, to pożegnanie jest nieco groteskowe... więcej dystansu
    życzę... to tylko usenet a nie równoległa rzeczywistość, w której żyjesz
    i z którą musiałbyś się żegnać.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info