  • Data: 2014-02-28 15:49:33
    Temat: Re: Pa, pa!
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-28 14:42, quent pisze:
    > Heh... to aż system trzeba przeinstalować aby nie wchodzić na grupy?

    Ano trzeba. Inaczej się nie da (niektórzy też piszą: inaczej nie idzie) :)

    > To jest jak narkotyk... uzależniony wmawia sobie, że się zmieni, że
    > przemebluje swoje życie...
    > LOL

    No właśnie Twój komentarz niejako potwierdza mój pomysł o zrezygnowaniu
    z tego ''narkotyku'' :)

    > Daj spokój, to pożegnanie jest nieco groteskowe... więcej dystansu
    > życzę... to tylko usenet a nie równoległa rzeczywistość, w której żyjesz
    > i z którą musiałbyś się żegnać.

    Ale to nie jest żadna wielka sprawa. Tak sobie napisałem, po prostu, z
    nudów podczas przerzucania jakichś gigabajtów. Wydaje mi się, że po
    kilkunastu latach ładniej powiedzieć ''pa, pa'' niż wyciągać wtyczkę.

    --
    pozdrawia Adam
    /stworzę stworzeń, wymyślę myśl, wydzielę dzieło, opus z magnum połączę!/