  • 51. Data: 2009-12-22 18:34:56
    Temat: Re: PTgui - Pro ?
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Dez., 18:08, "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl> wrote:

    > 1. Otwierasz katalog qtpfsgui
    > 2. Tworzysz skrót do pliku align_image_stack.exe
    > 3. Otwierasz wlasciwosci skrótu.
    > 4. Dopisujesz w sciezce do elementu docelowego -a align
    > 5. Zapisujesz zmiany.
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -

    qrde mam przycmienie umyslu , albo rzeczywiscie to u mnie nie
    funguje.

    1. o rozzipowuje sciagniety plik i dostaje katalog o nazwie :
    qtpfsgui-windows-EXE-v1.9.3

    w tym katalogui jest plik ( program ) o nazwie : align_image_stack

    do tego programu tworze skrot i umieszczam go na desctopie tam gdzie
    mam 3 zdjecia .

    wchodze we wlasnosci , zakladka " polaczenie " ( tak sie nazywa w
    mojej wersji visty - jest to zakladka obok "ogolne")
    widze pare siezek
    jedna cel: wskazuje gdzie znajduje sie oryginalny program
    druga : wykonaj w : i podany ten sam pfad gdzie znajduje sie
    oryginalny program

    w zadnej z tych sciezek nie da sie dokonac zmian lub czegos dopisac -
    pojawia sie meldunek ze zmiany sa niemozliwe.

    co robie zle ?

  • 52. Data: 2009-12-22 21:55:51
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:
> [...]
    >
    > w zadnej z tych sciezek nie da sie dokonac zmian lub czegos dopisac -
    > pojawia sie meldunek ze zmiany sa niemozliwe.

    Nie wiem co robisz zle, ale nie jest mozliwe, aby sie tych sciezek nie dalo
    zmienic, jezeli tylko sa prawidlowe.
    Jezeli sciezki masz ujete w cudzyslowie to pamietaj, ze parametry podaje sie
    poza nim. Parametr -a align powinienes dopisac w polu "cel" i od sciezki
    powinny byc odseparowane spacja.
    Pamietaj takze, ze sciezka w polu "wykonaj w" decyduje o tym, gdzie zostana
    zapisane wyrównane obrazy.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 53. Data: 2009-12-22 22:04:24
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Dez., 22:55, "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > powinny byc odseparowane spacja.
    > Pamietaj takze, ze sciezka w polu "wykonaj w" decyduje o tym, gdzie zostana

    Vista doprowadza mnie do szalu.
    codziennie co najmniej zawiesza sie 2 razy.
    zawsze cos nie dziala, gdzies cos tzeba przestawic.
    nanajbanalniejsza czannosc trzeba 2 razy wiecej klikac niz w XP

    za co ludzkosc zostala pokarana Vista ?

  • 54. Data: 2009-12-22 23:02:25
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 14:04:24 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > Vista doprowadza mnie do szalu.
    > codziennie co najmniej zawiesza sie 2 razy.

    Może powinieneś zadbać o sprzęt w takim razie? Bez przyczyny się nie
    wiesza.

    > zawsze cos nie dziala, gdzies cos tzeba przestawic.

    Chyba tobie...

    > nanajbanalniejsza czannosc trzeba 2 razy wiecej klikac niz w XP

    Jaki user takie wrażenia z używania...

    > za co ludzkosc zostala pokarana Vista ?

    Że nie potrafisz obsługiwać systemu to nie znaczy jeszcze, że inni nie
    potrafią...

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 55. Data: 2009-12-23 08:11:42
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 23 Dez., 00:02, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Chyba tobie...

    > Jaki user takie wrażenia z używania...

    > Że nie potrafisz obsługiwać systemu to nie znaczy jeszcze, że inni nie

    sa wazniejsze rzeczy w zyciu niz umiejetnosc obslugi visty.

    ale na szczescie ludzkosc zostala obdarzona takim geniuszem jak
    Libiszewski , ktory bedzie nauczal teraz jak te viste obslugiwac.

    uznam ze potrafisz cos wiecej niz bici piane jesli zrobisz na
    autobrack. 3 zdjecia, zlozysz je pod vista 64 b wyminionym programem
    i potrafisz do tego opisac to co robiles.

    nie za duzo wymagam ?

  • 56. Data: 2009-12-23 08:29:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 2009-12-23 09:11, XX YY pisze:

    > sa wazniejsze rzeczy w zyciu niz umiejetnosc obslugi visty.

    Na przykład umiejętność wstawiania panoram sferycznych :P

    > ale na szczescie ludzkosc zostala obdarzona takim geniuszem jak
    > Libiszewski , ktory bedzie nauczal teraz jak te viste obslugiwac.

    Jak zapłacisz to jestem gotów NAWET CIEBIE nauczyć.

    > uznam ze potrafisz cos wiecej niz bici piane jesli zrobisz na
    > autobrack. 3 zdjecia, zlozysz je pod vista 64 b wyminionym programem
    > i potrafisz do tego opisac to co robiles.

    Nie czuję potrzeby udowadniania ci czegokolwiek.

  • 57. Data: 2009-12-23 09:39:37
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Nie czuję potrzeby udowadniania ci czegokolwiek.

    geniusz nie musi.