  • 41. Data: 2009-12-22 09:48:25
    Temat: Re: PTgui - Pro ?
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Dez., 09:28, "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl> wrote:

    > Może w przyszłym wcieleniu, ale i ta perspektywa jest ciekawa.

    ja bylem nim w poprzednim wcieleniu .
    rownie ciekawa perspektywa jak ta w przyszlym.;-)

  • 42. Data: 2009-12-22 09:56:36
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:
    > przekopalem google , setki odnosnikow powolujacych sie na program a
    > tego nie znalazlem
    >
    > nie masz przypaadkiem linku pod reka ?
    > bylbym wdzieczny .

    Program zostal stworzony na potrzeby programu Hugin. Jest bezplatny i
    dodawany takze do innych programów, np. qtpfsgui.
    http://downloads.sourceforge.net/qtpfsgui/qtpfsgui-w
    indows-EXE-v1.9.3.zip

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 43. Data: 2009-12-22 10:09:52
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Dez., 10:56, "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl> wrote:

    > Program zostal stworzony na potrzeby programu Hugin.  Jest bezplatny i
> [...]

    wielkie dzieki

    XXX

  • 44. Data: 2009-12-22 10:23:58
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Dez., 11:09, XX YY <f...@g...com> wrote:

    qtpfsgui.http://downloads.sourceforge.net/qtpfsgui/q
    tpfsgui-windows-EXE-v1.9.3...

    > wielkie dzieki
    >
    > XXX

    niestety pod V64 b nie odpala.:-((

  • 45. Data: 2009-12-22 10:30:42
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:
    > niestety pod V64 b nie odpala.:-((

    Masz odpalac tylko align_image_stack.exe.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 46. Data: 2009-12-22 10:45:56
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Dez., 11:30, "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl> wrote:

    > Masz odpalac tylko align_image_stack.exe.
    >
    > Pozdrawiam,
    > - Bastek -

    wlasnie nie chce .
    pojawia sie na ulamek sekundy okno i znika.

  • 47. Data: 2009-12-22 10:50:28
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:
    > wlasnie nie chce .
    > pojawia sie na ulamek sekundy okno i znika.

    Bo to program konsolowy jest.
    Utwórz skrót do programu i w sciezce docelowe dopisz -a align
    Teraz mozesz przeciagac obrazy do wyrównania na ikonke skrótu.
    Wyrównane obrazy zapisywane sa w katalogu z plikiem exe.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -

  • 48. Data: 2009-12-22 10:56:17
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Dez., 11:50, "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Teraz mozesz przeciagac obrazy do wyrównania na ikonke skrótu.
    > Wyrównane obrazy zapisywane sa w katalogu z plikiem exe.

    nie zadzialalo

    musze teraz konczyc

    moze troche pozniej .

    na razioe dzieki.

  • 49. Data: 2009-12-22 16:03:07
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Dez., 11:56, XX YY <f...@g...com> wrote:
> [...]

    Juz jestem

    nie bardzo sqmalem.

    dopisac dokladnie "-a align" ?

    gdzie znajde sciezke docelowa?

    gdzie znajde ten plik z exe?

    czy masz na mysli kataloz w ktorym rozzipowuje sie pakiet i w ktorego
    nazwie wystpuje -exe ?

  • 50. Data: 2009-12-22 17:08:05
    Od: "Sebastian Nibisz" <e...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:
    > Juz jestem
    > nie bardzo sqmalem.
    > dopisac dokladnie "-a align" ?
    > gdzie znajde sciezke docelowa?
    > gdzie znajde ten plik z exe?
    >
    > czy masz na mysli kataloz w ktorym rozzipowuje sie pakiet i w ktorego
    > nazwie wystpuje -exe ?

    1. Otwierasz katalog qtpfsgui
    2. Tworzysz skrót do pliku align_image_stack.exe
    3. Otwierasz wlasciwosci skrótu.
    4. Dopisujesz w sciezce do elementu docelowego -a align
    5. Zapisujesz zmiany.

    Pozdrawiam,
    - Bastek -