  • Data: 2011-12-16 08:57:16
    Temat: Re: PT100 - a jednak jest to możliwe
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "!sp" napisał w wiadomości grup

    >Mostek dla Pt100 stanowi oporniki R41,R43,R37+R42

    Moglbys i tak podejsc, ale wtedy klopot, bo R45 dochodzi, a i opamp ma
    za duze (i nieokreslone) wzmocnienie jak dla napiecia
    niezrownowazenia, natomiast zeby byl wzmacniaczem bledu, to trzeba
    wtedy mostek rownowazyc - a czym ?

    >R45 to ogranicznik prądu dla tego mostka zasilanego napięciem 2,5V z
    >U6

    Z rola ogranicznika sie zdecydowanie nie zgodze - sugerujesz ze np
    moglbym go zmniejszyc dwukrotnie godzac sie na wiekszy prad :-)

    >Linearyzacji krzywej charakterystyki rezystora platynowego brak.

    Kiedy wlasnie to jest w calosci bardziej skomplikowany uklad i
    linearyzacje moze miec (liczyc mi sie nie chce).

    J.