eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPROSTY pomiar temperatury ->wifi-> przeglądarka internetowa › Re: PROSTY pomiar temperatury ->wifi-> przeglądarka internetowa
  • Data: 2020-10-07 11:50:18
    Temat: Re: PROSTY pomiar temperatury ->wifi-> przeglądarka internetowa
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.10.2020 o 20:38, ToMasz pisze:

    > 1. kamera ma tylko wifi, unikalny numer, zarejestrowana na obcego. niema
    > szans abym bez chińskiego serwera zobaczył jej obraz. żadne resety i
    > inne cuda nie wchodzą w grę, musiałbym jej zmienić numer, na taki ktory
    > jest w bazie, ale jeszcze nie zarejestrowany

    Jakiś badziew zatem ale nie podałeś nawet modelu, więc trudno się
    odnieść. Był kiedyś taki trend, nawet w Polsce, Tesco sprzedawało
    smartwacze z Węgier ale serwer zdechł i brak możliwości logowania
    ześmiecił cały sprzęt :)

    > 2. wszelkie kamery które mam z chin, są łatwe do zahakowania. znaczy
    > każdy program na androida ostrzega przed tym. ja nie mam nic do ukrycia,
    > ale większości osób to nie odpowiada. Aktualizacji niema i nie będzie.

    Każda kamera jest łatwa do shakowania :)

    > Czy jakaś zachodnia firma tak robi? Polski overmax, mimo że produkuje
    > kamery w chinach - dba o zabezpieczenia lepiej

    Gówno prawda.

    > 3. jeśli "amerykanie" zarządają od amerykańskiego producenta dostępu do
    > ich bazy danych, ich klientów, dostaną? na serio? Apple jakoś nie dało.

    W Rosji, też odmówiono dostępu rządowi do Telegrama :)

    > A jeśli chinski rząd zapragnie aby huawei "dawał" szpiega do swoich
    > urządzeń...

    Zapragnął ale nie dostał.

    > Stąd ja (czy słusznie to inna sprawa) pakuję do jednego wora
    > wszystkie firmy pochodzące z krajów gdzie wielbi się przywódce i nie
    > wolno go krytykować. Tak ze nie tylko chiny

    Ale nasz rząd pomijasz jakoś i im ufasz a są w pierwszym rzędzie do
    korzystania z danych od operatorów. Sami się przyznali do podsłuchów
    telefonów (Pegasus).

    > 4. pomysł z termometrem analogowym i kamerą wifi - byłby dobry, gdyby
    > kamerę można było szybko zobaczyć na 192.168.1.150

    Skoro to ma być siec lokalna, to kup sobie termometr samochodowy/stację
    pogodową/WiFi z wyświetlaczem LCD i będziesz miał IN-OUT :D na biurku.
    Tutaj też możesz zainstalować kamerę, która będzie się gapiła na
    wyświetlacz albo na 2 wyświetlacze naraz :D

    > Ale tak się nie da, w każdym razie nie szybko i bez problemów. po za tym
    > pomiędzy obiektywem a termometrem może być para wodna, brak oświetlenia
    > no i cena trochę nie teges.

    j/w

    > 5. kupiłem wemosa i tremometr, dam znać czy zadziałało i ile pracy/nauki
    > mnie to kosztowało

    No to sobie skub kabelki.
    --
    LordBluzg(R)