  • 21. Data: 2010-04-20 12:39:52
    Temat: Re: PRND
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 20.04.2010 Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał/a:

    > Skory Ty w mojej wypowiedzi widzisz cokolwiek na temat różnicy czy też
    > jej braku to może sam się gdzieś wybierz...

    Nie widzisz różnicy między oślepianiem światłami długimi i światłami stop?
    Jak w ogóle można to porównywać? Swiatła STOP są noralnymi, dozwolonymi i
    przeznaczonymi do normalnego użycia w każdych warunkach, elementami
    wyposażenia samochodu. Żadnego zdrowego kierowcy nie powinny oślepiać,
    chyba że przytknie oko do lampy.
    --
    Samotnik

  • 22. Data: 2010-04-20 12:53:53
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    > I coś w tym złego? Trochę kultury nie zaszkodzi

    kultury? Tzn. exploatowanie samochodu zgodnie z zaleceniami producenta
    jest niekulturalne? ROTFL

    - a nie "jestem panisko,
    > mam automata,

    to już mega ROFTL :-D
    Nie wiem co bierzesz ale bierz połowę...

    pozdrawiam
    mario

  • 23. Data: 2010-04-20 12:58:32
    Od: Maciej Leszczynski <z...@j...cy>

    "Pete" <n...@n...com> wrote in news:hqjmaj$9f3$1@inews.gazeta.pl:

    > Przejedz sie bardziej na polnoc, w okolice Chicago albo NYC. W
    > porownaniu z nimi, drogi w Californii sa w luksusowym stanie. :)

    przesadzacie - zjezdzilem ichnimy drogami (rozne stany) kilkanascie tysiecy mil i
    bardzo przyjemnie sie
    jezdzilo - chcialbym zeby w Polsce byla tak rozbudowana siec drog i w takim stanie

  • 24. Data: 2010-04-20 13:08:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 08:36:27 +0200, Tadeusz napisał(a):

    > jak ci światła stopu tak przeszkadzają to jak ty sobie radzisz za kółkiem???
    > może przestań prowadzić bo jak ci przyjdzie jechać pod słońce to się
    > zabijesz albo jeszcze i kogoś...

    A Ty co, "po trupach do przodu", ci frajerzy z tyłu się nie liczą? Trochę
    empatii.

    > poczytaj trochę o różnicy w działaniu hamulców "nożnych" i ręcznych zanim
    > zaczniesz udzielać idiotycznych porad...

    I co konkretnie ta różnica tutaj zmienia?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 25. Data: 2010-04-20 14:33:15
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-20, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Nie widzisz różnicy między oślepianiem światłami długimi i światłami stop?

    Teraz widzisz coś o oślepianiu w moich wypowiedziach? No litości...

    > Jak w ogóle można to porównywać? Swiatła STOP są noralnymi, dozwolonymi i
    > przeznaczonymi do normalnego użycia w każdych warunkach, elementami
    > wyposażenia samochodu.

    Nie "w każdych warunkach" tylko mają *ostrzegać* o hamowaniu. To nie są
    światła postojowe.

    > Żadnego zdrowego kierowcy nie powinny oślepiać,
    > chyba że przytknie oko do lampy.

    Świetnie Ci idzie walka z własnoręcznie ustawionym chochołem.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 26. Data: 2010-04-20 14:42:47
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    "Maciej Leszczynski" wrote
    > przesadzacie - zjezdzilem ichnimy drogami (rozne stany) kilkanascie
    > tysiecy mil i bardzo przyjemnie sie
    > jezdzilo - chcialbym zeby w Polsce byla tak rozbudowana siec drog i w
    > takim stanie

    Jak dawno temu to bylo?

    Interstates faktycznie sa w nienajgorszym stanie, ale w miastach i na
    przedmiesciach, szczegolnie tych na polnocy, sytuacja jest nieco
    odmienna. Choc ostatnio wzieli sie troche bardziej za naprawianie, w
    ramach "stimulus package".

    Pozdr.
    Pete

  • 27. Data: 2010-04-20 15:44:38
    Od: Maciej Leszczynski <z...@j...cy>

    "Pete" <n...@n...com> wrote in news:hqk7hm$e8v$1@inews.gazeta.pl:

    > Jak dawno temu to bylo?

    ostatnie 2-3 lata pare razy tam bylem - polnoc rzeczywiscie "gorsza" niz poludnie

  • 28. Data: 2010-04-20 23:01:57
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    > jak ci światła stopu tak przeszkadzają to jak ty sobie radzisz za kółkiem???
    > może przestań prowadzić bo jak ci przyjdzie jechać pod słońce to się
    > zabijesz albo jeszcze i kogoś...

    Twierdzisz że intensywnie świecące światło stopu, w tym rozjarzone wściekle
    trzecie światło na wysokości oczu to rozkosz dla kierowcy który stoi za
    "oszczędzającym skrzynię"? To nie oślepia (choć w nocy - na krótko -
    owszem), ale jest bardzo niekomfortowe.

    > poczytaj trochę o różnicy w działaniu hamulców "nożnych" i ręcznych zanim
    > zaczniesz udzielać idiotycznych porad...

    Naucz się trochę kultury i spójrz nieco dalej niż końcówka Twojego nosa.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 29. Data: 2010-04-20 23:07:20
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 01:06:55 -0700 (PDT), Gom napisał(a):
    > Zdrowsze dla skrzyni będzie użycie hamulca postojowego/ręcznego.
    > We francuskich wynalazkach hamulec taki sam zwalnia się przy
    > ruszeniu :)

    Ostatnio przerabiałem to w C4 picasso... Niby fajne, ale jak przyszło mi
    wykonywać w garażu manewry na centymetry, to mnie dosłownie szlag chciał
    trafić. Jestem 5cm od ściany, wciskam hamulec... i potem żeby ruszyć to
    trzeba wcisnąć gaz co wiąże się ze "skokiem".

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 30. Data: 2010-04-21 08:52:02
    Od: Robson <r...@...pl>

    > a w moim Dodge'u jest tak jak u Twojej żony w golfie :)

    Tak z ciekawosci, jaki to dodge i ktory rok? Moj to caravan, i juz
    leciwy, '96...