  • 11. Data: 2010-04-20 09:23:10
    Temat: Re: PRND
    Od: mw <m...@g...com>

    On 20 Kwi, 08:29, Maciej Leszczynski <z...@j...cy> wrote:
    [...]
    > w jakich okolicach jezdzisz, ze sa takie zle?
    Stanowa 101, San Francisco <-> San Jose (Sunnyvale).
    Cos mowia ze teraz nie maja budzetu na remont tej stanowki, w
    niektorych miejscach jest nieciekawie, spekania, i dziury, prawy pas
    czasem moze sie okazac nie miłym zaskoczeniem.

  • 12. Data: 2010-04-20 09:28:04
    Od: mw <m...@g...com>

    On 20 Kwi, 08:20, Gom <g...@g...com> wrote:

    > Ciągnie? A skąd. Sprzęgło rozłącza skrzynię przecież.
    > Czy pali więcej? Zależy. Moja c-klasa (wg katalogu) z automatem pali
    > mniej niż z manualną skrzynią ;-)
    To chyba zalezy, ja jezdze autem "ekonomicznym" Chevrolet cobalt, i
    ciagnie caly czas. Ze wzgledu na erm, wykonanie tego pojazdu, slychac
    jak zmienia sie na N, kiedy caly pojazd przestaje lekko drgac :-D.
    Pozatym wystarczy zbyt lekko wcisnac hamulec zeby ciagnol.

  • 13. Data: 2010-04-20 09:36:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-20, Tadeusz <...@s...onet.pl> wrote:

    > jak ci światła stopu tak przeszkadzają to jak ty sobie radzisz za kółkiem???
    > może przestań prowadzić bo jak ci przyjdzie jechać pod słońce to się
    > zabijesz albo jeszcze i kogoś...

    Samochody jadące z włączonymi długimi też Ci nie przeszkadzają?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 14. Data: 2010-04-20 09:48:52
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    "mw" wrote
> [...]
    > niektorych miejscach jest nieciekawie, spekania, i dziury, prawy pas
    > czasem moze sie okazac nie miłym zaskoczeniem.

    Przejedz sie bardziej na polnoc, w okolice Chicago albo NYC. W
    porownaniu z nimi, drogi w Californii sa w luksusowym stanie. :)

    Pozdr.
    Pete

  • 15. Data: 2010-04-20 09:52:49
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 20.04.2010 Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał/a:

    > Samochody jadące z włączonymi długimi też Ci nie przeszkadzają?

    Naprawdę nie widzisz różnicy? Faktycznie musisz koniecznie do okulisty!
    --
    Samotnik

  • 16. Data: 2010-04-20 10:00:54
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Samotnik wrote:

    > kółkiem??? >> może przestań prowadzić bo jak ci przyjdzie jechać pod
    > słońce to się >> zabijesz albo jeszcze i kogoś...

    > Naprawdę nie widzisz różnicy? Faktycznie musisz koniecznie do
    > okulisty!

    Sam jeżdżę z automatem i w korku, jak widzę że dłużej postojępostoję,
    wrzucam N, żeby nie świecić ludziom.

    Heh, w trasie jak jest jakiś mega korek i się stoi w miejscu kilka
    minut to nawet światła przełączam na postojowe, żeby tym przede mną w
    lusterka nie świecić. Taki dziwny jestem.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 17. Data: 2010-04-20 10:01:48
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    glang wrote:

    > a w moim Dodge'u jest tak jak u Twojej żony w golfie :)

    Niech zgadnę - masz tego Caliber czy jak mu tam? To by się zgadzało, to
    Golf w innym opakowaniu ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 18. Data: 2010-04-20 10:06:55
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 20 Kwi, 10:00, "Massai" <t...@w...pl> wrote:
    > Sam jeżdżę z automatem i w korku, jak widzę że dłużej postojępostoję,
    > wrzucam N, żeby nie świecić ludziom.

    Zdrowsze dla skrzyni będzie użycie hamulca postojowego/ręcznego.

    We francuskich wynalazkach hamulec taki sam zwalnia się przy
    ruszeniu :)

    --
    Gom

  • 19. Data: 2010-04-20 10:15:32
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-20, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Naprawdę nie widzisz różnicy? Faktycznie musisz koniecznie do okulisty!

    Skory Ty w mojej wypowiedzi widzisz cokolwiek na temat różnicy czy też
    jej braku to może sam się gdzieś wybierz...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 20. Data: 2010-04-20 10:39:39
    Od: Adam Czajka <n...@p...v>

    hey

    W dniu 10-04-20 08:20, Gom pisze:
    > Dojeżdżasz do celu, ponownie ustawiasz P i wszystko.

    Sprawdzić czy nie parkuje w Paryżu. Wtedy N i pół ręcznego ;)

    Adam