eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010 › Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
    From: Paweł Hadam <h...@g...odspamuj.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
    Date: Wed, 24 Mar 2010 21:09:35 +0100

    W dniu 2010-03-24 13:20, Konop pisze:

    > Dokładnie! A w ogóle to pewnie dają umowę na okres próbny, na 3 miesiące
    > i wynagrodzenie takie, że człowiek nie przeżyje za to ;)... są pewne
    > firmy, raczej duże, którym ludzie potrafią zaufać i się przenieść... ale
    > tak jak mówisz - zawsze łatwiej się przenieść do Warszawy czy innego
    > dużego miasta, niż w miejsce, gdzie tych firm jest mało.
    > Osobiście uważam, że Górny Śląsk jest potencjalnie dobrym miejscem -
    > skupisko sporych miast, pomiędzy którymi można swobodnie podróżować...
    > Jest mi wszystko jedno, czy praca będzie w Gliwicach, Zabrzu, Chorzowie,
> [...]

    Heh, aż mi głupio za mojego posta... Chciałem tylko podać przykład
    firmy, która potrzebuje elektroników, a okazało się, że oni to rżną
    każdego na kasie i tylko patrzą jak biednych prowincjonalnych inżynierów
    wykorzystać. Wiadomo, że w regionie wypłaty są niższe niż w "stolycy",
    ale nie każdy preferuje podróże. Dla mnie to bez różnicy wyjechać do
    Warszawy czy do Londynu, po prostu na dzień dzisiejszy wolę zostać tutaj
    rezygnując z części $$$. Ale wiele osób z Polski, w tym, o dziwo,
    większość ze śląska, nawet po doktoratach, przyjęło ofertę. Konop,
    jakbyś przeczytał mojego posta to zapewne zauważyłbyś, że umowa jest na
    czas nieokreślony od pierwszego dnia. Firma finansuje też przeprowadzkę.
    Firma znajduje się 13km od ścisłego centrum Rzeszowa, niedaleko lotniska.

    Co do motywacji pracodawcy - jasne, że chodzi o kasę. Jakby ona się nie
    liczyła, to rozbudowali by siedzibę w Monachium, miejsca tam mają dosyć.
    Z drugiej strony nie wiem, czy w całej Polsce znalazł by się inwestor
    chcący zainwestować 8 cyfrową sumę. Co do perspektyw: proponuję w
    goglach wpisać hasło "dolina lotnicza". Trochę się zaczyna dziać w
    okolicy w tym temacie, więc strachu nie ma.

    Pozdrawiam i życzę sukcesów w pracy na wszelkich prowincjach i we
    wszelkich stolicach.
    Paweł