eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW › Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Date: Tue, 25 May 2010 06:16:00 +0200

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:htff1q$loc$1@news.mm.pl...

    > Debilu, wiekszosc to byly okreslenia Twojego stanu umyslu niestety, a nie
    > Twojego stanu posiadania jakiegokolwiek samochodu.
    > Wiec zmykaj ciolku w podskokach z tego watku tak jak to raczyles zrobic z
    > poprzedniego.

    Nooo pięknie, widzę, że się rozkręcasz. Podpowiem Ci - niezależnie od
    powodu, dla jakiego kogoś określasz "debilem", "ciołkiem" czy "chujkiem", to
    jest to wyzywanie.

    > I wybacz, ale bede uzywal ogolnie przyjetych slow kiedy tylko uznam to za
    > stosowne, podobnie jak Ty bedziesz zmyslal i ocenial ludzi po marce
    > samochodu.

    Możesz używać słów jakich chcesz, tylko potem śmiesznie to wygląda w
    zestawieniu z wypowiedziami, że za chwilę ktoś wyskoczy i zacznie wyzywać od
    czegoś tam.

    > A jak myslisz, ze madrosc mierzy sie iloscia nie wypowiedzianych
    > wulgaryzmow to niestey tez tylko swiadczy o Twoim ptasim mozdzku :/

    Wiem, wiem, Twa mądrość pozwala Ci na zupełnie swobodne używanie słów
    ogólnie przyjętych (jeszcze nie wiem kto i do czego je ogólnie przyjął - być
    może na Ciebie w pracy tak wołają, dlatego uważasz, że są ogólnie przyjęte),
    a my powinniśmy ze skromnie spuszczonym wzrokiem przyjąć ten zalew mądrości,
    który dzięki Tobie spływa na nasze (niekoniecznie posiadające BMW) osoby.

    Jurand.