  • Data: 2014-03-06 10:07:13
    Temat: Re: PO przykreca srube
    Od: "BaX" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:lf4res$15kl$1@news2.ipartners.pl...

    > Opozycja nie w ciemię bita, jeśli słupki będą niepokojąco wysokie, to się
    > podkręci aktywność nieprzemakalnego posła od trotylu, i będzie można
    > honorowo przegrać...

    Heh, czyli idziemy w kierunku, że lepiej być drugim bo można szczekać z budy
    na wszystko i wszystkich bez konsekwencji. W sumie pO sie nie dziwie bo już
    tak sobie nasrali w papiery, że tylko fanatycy podobni do tych w beretach
    bedą na nich głosować.

    A żeby było zgodne z tematem grupy to kierowcy powinni odpowiednio docenić
    kłamstwa PO w zakresie np. FR.