  • Data: 2010-04-16 16:57:24
    Temat: Re: PLAY vs. ORANGE
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jedna ale dla Kowalskiego ważna - nie przechodzenie minut na kolejny
    > miesiąc. Myślisz że o tym tak po prostu zapomnieli:-)

    dla mnie nie jest to usługa tylko cecha pewnej usługi

    dla porównania w Erze dla klientów prywatnych też w zasadzie minuty już nie
    przechodzą ponieważ przy podpisaniu aneksu mamy 2 pakiety minut
    1. rozliczany w pierwszej w kolejności, standardowy pakiet minut z
    abonamentu - do wszytkich, przechodni,
    2. rozliczany w drugiej kolejności dodatkowy pakiet do wszystkich oprócz
    Play - już nieprzechodni :)

    no i w efekcie klient ma za 70zł 170 + 120 minut i żeby mu coś przeszło musi
    wygadać poniżej 170 minut

    --
    Pracownik Hotline Era