eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY i nagrywanie rozmówRe: PLAY i nagrywanie rozmów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!newsfeed
    .kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 12 Aug 2014 22:28:27 +0200
    From: z <...@...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY i nagrywanie rozmów
    References: <53ea0266$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
    <53ea4d60$0$46024$c3e8da3$88b277c5@news.astraweb.com>
    In-Reply-To: <53ea4d60$0$46024$c3e8da3$88b277c5@news.astraweb.com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <53ea78ec$0$2373$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-56-87.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1407875308 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2373 89.77.56.87:51650
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1060811
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-08-12 o 19:22, rs pisze:
    > z tego co wiem, to takie rozmowy są nagrywane ze strony firm
    > marketerskich aby sprawdzać skuteczność ich pracowników i wypracować,
    > lepsze metody interakcji. zapewne im samym również to nie jest na rękę,
    > a że oni postępują według ustalonej przez pracodawce listy, żeby rozmowę
    > załatwić jak najszybciej i tym samym obskoczyć jak najwięcej klientów,
    > to każda dodatkowa zmienna przedłuża ten proces bo robi spustoszenie w
    > zaprogramowanym już wcześniej mózgu telemarketera czy innego. jak dla
    > mnie zupełnie bez sensu jest wdawanie się w rozmowę i przekazywanie
    > swojej opinii. czemu ma to niby służyć. ci ludzie chcą tez zarobić. maja
    > taka prace a nie inna. nie interesuje cie produkt/usługę, który oferują.
    > dziękujesz i odkładasz słuchawkę. ty masz więcej czasu, a może nawet
    > oszczędzisz trochę nerwów, a on może obskoczyć kolejnego klienta. <rs>

    I miałbyś rację gdyby te rozmowy służyły tylko sprzedaniu usługi,
    obsłużeniu klienta.
    Niestety często trzeba być ze względów materialnych ręką złodzieja i
    oszusta ale każdy sposób na powstrzymanie tego procederu, choćby przez
    zawstydzenie pracownika, jest DOBRY!!!
    Jeśli prokuratura nic nie może to pozostaje nam tylko upowszechniać
    gdzie się da prawdziwe oblicze złodzieja i oszusta.

    z

    PS. Tak... wiem... jestem staroświecki. Dzisiaj używa się pojęcia:
    zaradny przedsiębiorca. :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: