  • Data: 2014-08-12 23:37:48
    Temat: Re: PLAY i nagrywanie rozmów
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/12/2014 4:47 PM, Wiwo wrote:

    > Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    .com...

    > Mam wrażenie, że nie załapałeś kto ma być tym chamem i przed kim broni
    > się firma używająca rejestracji rozmów.
    >
    > Piszesz o chamskich telemarketerach, a ja pisałem o chamskich klientach,
    > którzy z awanturami dzwonią do firmy...
    > Wiwo

    aaaaa. no to nie załapałem, ale watek zaczął się od "pana z play, który
    zadzwonił" do mz i chyba pobiegł w dwie strony. chamskich klientów
    dzwoniących na dzień dobry z kurwami, to sobie mogę wyobrazić bez
    większego problemu. ale też mam obawy, czy to jest skuteczne
    zabezpieczenie. może na część podziała, ale ci najbardziej "hop do
    przodu", co najwyżej powiedzą, "żeby sobie takie nagranie w dupę
    wsadzić" i w zdecydowanej większości wypadków, będą mieli rację. <rs>