  • Data: 2014-08-12 22:28:48
    Temat: Re: PLAY i nagrywanie rozmów
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/12/2014 4:13 PM, Wiwo wrote:

    > Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    .com...

    > W jaki sposób? Jeśli jest nagranie, to taki klient nie zaszkodzi firmie
    > czy konsultantowi. A już sama zapowiedź studzi zapędy manipulantów.
    > Wiwo

    nie jestem do końca przekonany. sądzę, że może być właśnie odwrotnie, bo
    ego kolesia może być urażone i będzie chciał pokazać rozmówcy z kim ma
    do czynienia. to zależy od konkretnej sprawy, ale może ją np. opóźnić.
    może wpisać inne dane. pomyłki się zdarzają, a kto będzie za coś takiego
    płacić? i tak klient, bo to on będzie czekać, bo to jemu będzie zależeć
    itp. klient się będzie szarpać, ale do sadu nie pójdzie, bo wiadomo jak
    sądy działają, zresztą to są sprawy banalne dla sadu. a jak już nawet
    pójdzie to są to koszta i znowu stracony czas.
    ale powiem szczerze, ja sobie po prostu nie wyobrażam takiej sytuacji, w
    której telemarketer dzwoni do ofiary i już po pierwszych zdaniach, można
    poznać, że jest chamem. no chyba ze to firma handlująca wódką, a
    pracownicy właśnie mieli długie testowanie jakości oferowanego produktu.
    <rs>