  • Data: 2014-08-12 22:06:13
    Temat: Re: PLAY i nagrywanie rozmów
    Od: Dylon <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-12 o 18:49, GAD Zombie pisze:

    > Zapewne masz sporo racji.

    W przytoczonym przykładzie, to najczęściej nie klienci są chamscy ale
    właśnie "konsultanci". Rzućcie okiem na forum Play, gdzie od
    zatrzęsienia jest postów o chamskim zachowaniu lub celowym okłamywaniu
    klientów. I dlatego też nie chcą być nagrywani - jak coś nie pasuje
    Play, to rozmowa dziwnym trafem ulega zniszczeniu (opisów takich
    przypadków też jest multum).

    Jestem właśnie na etapie testów zachować "konsultantów" (niedługo kończy
    mi się umowa, której nie zamierzam przedłużać, więc to idealny czas na
    testy). Ostatnie 6 rozmów kończyły się właśnie po mojej odpowiedzi, że
    także nagrywam rozmowę :)

    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania