eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPLAY i nagrywanie rozmów › Re: PLAY i nagrywanie rozmów
  • Data: 2014-08-12 20:54:41
    Temat: Re: PLAY i nagrywanie rozmów
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> Paranoja jakaś.
    >
    > Niestety nie paranoja. Zdziwiłbyś się, jak potrafią zachowywać się
    > ludzie, jak być chamscy, agresywni i wulgarni w kontaktach z
    > konsultantami. W wielu przypadkach nagrywanie to tylko straszak, który
    > ma studzić bardziej krewkich klientów.
    >
    > Znam przypadki firm, w których po uruchomieniu takiej zapowiedzi, liczba
    > rozmów z chamskimi klientami spadła o 80%...
    ja niestety znam to z własnego podwórka. Klient w stacjonarnym sklepie
    twierdzi że nie dostał paragonu. Więc pytamy o datę i godzinę, czy
    możemy poprosić firmę monitorującą sklep o dostarczenie nagrania - w
    100% przypadków przypominają sobie że jednak paragon dostali....

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: