    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLAY i nagrywanie rozmów
    Date: Tue, 12 Aug 2014 18:36:45 +0100

    Dnia Tue, 12 Aug 2014 16:57:30 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > A to ciekawostka. Zdarza mi sie zareagowac tak samo (znaczy tez
    > poinformowac ze ja tez nagrywam) i jeszcze nikt tak nie zareagował.
    > Nie da sie ukryc ze gośc wyszedł na idiotę...

    I ładne świadectwo wystawia firmie w której pracuje. Dobrze jest rozpocząć
    "w trosce o najwyższą jakość usług waszej firmy rozmowa jest nagrywana"
    choć równie dobrze można nie mówić nic, rozmówca ma prawo nagrać SWOJĄ
    rozmowę bez informowania..
    Firma musi poinformować, bo nagrania mogą odsłuchiwać również inni
    pracownicy firmy, czyli osoby trzecie, nie będące rozmówcami.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z