eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)Re: PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
  • Data: 2013-06-30 16:15:15
    Temat: Re: PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 29 Jun 2013 22:20:16 +0200, AT napisał(a):
    > Chciabym pięknie podzięokwać za nieocenioną pomoć o 24tej w nocy na A1 ok
    > 70km przed Łodzią nr rej dwoch tirow jadacych z Bydgoszczy na śląski
    > jadąc z rodzią wystrzeliła nam na nowym odcinku autostrady opona,
    > oryginalny klucz do koł oplowski nie dał rady, rozpadł się

    Po takiej przygodzie woze tez pojemnik uszczelniacza :-)

    > po 20min walki z latarką, w końcu zatrzymały się dwa tiry, odetchnąłem z
    > ulgą ze wzglęów bezpieczeństwa rodziny, dopiero metrowa rura i ich klucze
    > pomogły nam tak było zapieczone.

    Dziwne ze mieli takie male rozmiary :-)

    > PS laweciarz chcial 800zł za pomoc

    No coz, troche przesadzil, ale z tego zyje. A tu jeszcze ze 200km
    trzeba przejechac. I za dzien wolny doliczyc, za nocke, za ekspres ..

    Czy policja nie zna numeru do jakiegos tanszego laweciarza ?
    Ewentualnie mozna probowac u swojego ubezpieczyciela ..

    J.