eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)Re: PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
  • Data: 2013-06-30 20:11:07
    Temat: Re: PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
    Od: "X-Man" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:18j2b6u7k041i.juq3v790xoqx.dlg@40tude.net...
    > Mogles uzywac i tysiace razy - klucz sie od tego nie rozrywa.
    > Pytanie ile razy tak sie zapieklo ze trzeba bylo skakac po rurce.

    przy takiej długości rurki byłbym w stanie ukręcić śrubę gołymi rękami bez
    żadnego skakania, ewentualnei klucz by pękł na łbie śruby, dokręcam zawsze tak
    że bez rurki nie ma szans odkręcić, wg mnie wystarczy zawsze przed wkręceniem
    śrub przejechac je szczotką drucianą i potem troszkę jakiegoś smaru na gwint i
    się nic nie zapiecze, poza tym jak pisałem wczesniej mam uraz do niedokręconych
    śrub i wolałbym się pomęczyć z odkręcaniem niż żeby mnie kiedyś koło wyprzedziło

    > Hm, gleboki ten klucz ?

    nie wiem jakieś 3,5cm, mnie to wystarcza

    > To raczej nie jest polaczenie do przenoszenia duzych sil.

    ten klucz jest do tego właśnie przeznaczony żeby nim koła dokręcać/odkręcać więc
    szansa że pęknie jest raczej niewielka (nie twierdzę ze jest to niemożliwe)
    no ale zawsze można na jakiegoś bubla trafić

    Pzdr
    Piotrek