  • 31. Data: 2016-12-19 20:45:36
    Temat: Re: [PILNE] TVP -awarie
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 19.12.2016 o 09:04, yabba pisze:

    > http://www.emitel.pl/aktualnosci/aktualnosc-pojedync
    za/?tx_ttnews%5Btt_news%5D=76&cHash=9964ddbf49aae6b1
    ac323cb8045b164b

    "EmiTel Sp. z o.o. współpracuje z ABW i UKE przy ustalaniu przyczyn
    zakłóceń w emisji sygnału TVP na MUX-3"

    Zaraz... to jednak oni nie wiedzą co było przyczyną?
    To w końcu awaria czy "nieznane przyczyny"?

    --
    Mirek.

  • 32. Data: 2016-12-19 20:48:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Ale to calkiem postkomunistyczna ustawa byla.

    Chyba do tej pory nic się w tym zakresie nie zmieniło.

    > Eee tam - zamknie redaktora naczelnego, przytrzyma rok, zajmie konta w
    > banku/nie pozwoli przelewac i sie szybko skonczy nielegalna emisja :-)

    Tak samo nielegalna jak Biełsat (telewizja nadawana z Polski w języku
    białoruskim).

    > Poza tym to ma chyba tez inne aspekty - np nie moze taki operator
    > kablowy odmowic transmisji TVP czy Polsatu ... za to chyba nie wolno
    > mu transmitowac programow bez koncesji (hm, moj transmituje BBC, NBC,
    > Niemcow i Rosjan).

    Aljazeerę i inne takie. Koncesjonowanych jest nikły procent. A czy to
    różnica, w jakim języku są nadawane? Rząd jeszcze nie ma monopolu na
    polszczyznę.

    > "Wazna wiadomosc - obejrzyj TVP1 lub posluchaj Polskiego Radia".
    > I jeszcze sporo zostalo.

    Nie mówię, że się nie da napisac konkretnie. Tylko że ONI nie potrafią.
    Albo że nie mieli dotąd takiej potrzeby (za to przemożny imperatyw
    gadania długo i mętnie).

    Nie mam.

    Jarek

    --
    Kiedyś pijany zając włóczył się po rżysku,
    A spotkawszy niedźwiedzia, naprał go po pysku.

  • 33. Data: 2016-12-19 21:02:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mirek napisał:

    > "EmiTel Sp. z o.o. współpracuje z ABW i UKE przy ustalaniu
    > przyczyn zakłóceń w emisji sygnału TVP na MUX-3"
    >
    > Zaraz... to jednak oni nie wiedzą co było przyczyną?
    > To w końcu awaria czy "nieznane przyczyny"?

    Początkowo nie traktowałem swojej hipotezy zbyt poważnie.
    Ale może jednak coś w tym jest.

    --
    Jarek

  • 34. Data: 2016-12-19 23:07:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 19 Dec 2016 20:48:28 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Rząd jeszcze nie ma monopolu na
    > polszczyznę.

    Ale na wydawanie koncesji już ma. A jak odkryje youtube i emitowane
    tam programy polskich youtuberów (i to z reklamami) bez koncesji to
    będzie dopiero afera.

    --
    Marek

  • 35. Data: 2016-12-19 23:10:10
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-12-18 16:43, Włodzimierz Wojtiuk wrote:
    > Jak to konkretnie wygląda
    > tylko TVP, czy całe pakiety?
    >
    > u mnie ok w Białej Podlaskiej
    > :-)

    No to sie zemścili na mnie,
    właśnie wcięło TVP!

    Włodek

  • 36. Data: 2016-12-19 23:17:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Ale na wydawanie koncesji już ma. A jak odkryje youtube
    > i emitowane tam programy polskich youtuberów (i to
    > z reklamami) bez koncesji to będzie dopiero afera.

    Youtubera z Polski może oczywiście łupnąć podatkiem.
    Ale na odpowiedniki Wolnej Europy czy Biełsatu chyba
    nawet sam Prezes nie ma pomysłu.

    --
    Jarek

  • 37. Data: 2016-12-19 23:30:26
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > To oni już przejęli nadajniki od Emitela?!

    Swoją drogą też geniusze. Wpakowali wszystkie swoje programy na jeden
    MUX, a potem się strasznie dziwią, że jak im ten MUX wypadł z systemu,
    to cała oferta TVPiS zniknęła z anteny. No zdumiewające...

    Pozdrawiam, Piotr

  • 38. Data: 2016-12-19 23:34:00
    Od: Piotr Wyderski <n...@m...com>

    Marek wrote:

    > Rotfl, w 1939 radio było jedno, a teraz jest telewizji multum. Sądzisz,
    > ze na polo tv przerwie swój program by nagrać Wazny Komunikat Mózgu
    > Państwa?

    Na Polo nie wiem, ale nam Mango zaczną reklamować dmuchane schrony...
    Jeśli zamówisz już teraz, z dostawą za darmo.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 39. Data: 2016-12-19 23:59:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kazdy sposob dotarcia do ludzi moze byc istotny i warto byc przygotowanym nawet jak
    to moze uratowac jedno zycie. Bo to moze byc Twoje zycie.

  • 40. Data: 2016-12-20 00:11:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr Wyderski napisał:

    > Swoją drogą też geniusze. Wpakowali wszystkie swoje programy na jeden
    > MUX, a potem się strasznie dziwią, że jak im ten MUX wypadł z systemu,
    > to cała oferta TVPiS zniknęła z anteny. No zdumiewające...

    Jak pakowali, to jeszce nie było TVPiS. Ale zdaje się faktycznie było
    przepakowanie -- wcześniej TVP miała chyba programy na dwóch MUXach.

    --
    Jarek