  • 31. Data: 2011-02-07 10:03:10
    Temat: Re: PIERNIKOWISKO - zdjecia
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Kryhu wrote:
    > W dniu 2/4/11 5:19 PM, Pryzmat pisze:
    >
    > Hej
    >
    >> U mnie masz paczki fotek (zzipowane)
    >> Pierniki V - 2004r
    >> http://www.pryzmat.info/fotopaczki/pierniki-5_2004.r
    ar

    > Ochu.....ś? ;)
    > 1.4 GB???
    > Ile Mpix wtedy miałeś? :)

    nie wiem ale to D-100 bylo
    6 chyba

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto
    frakcja LL W-wa zone
    '02 FJR - Tytanowa FuJaRa z nowym sercem

  • 32. Data: 2011-02-07 10:50:00
    Od: Odys <o...@t...pl>

    Dziekuje ze tyle ludzi sie odezwalo.. zapraszam wszyskich w imieniu
    swoim i Sailora na tegoroczne XII PIERNIKOWISKO 2011,
    bylo by swietnie jak by wzorem lat pierwszych wszyscy sie
    zmobilizowali i przyjechali
    miło było by zobaczyc sie razem przy ognisku, piwku, śpwiewach i
    tańcach..
    ... bo przeciez latac po winkielkach to juz nie na piernikowe nerwy...
    co.:?..a może sie myle ? :))))

    Miejsca w osrodku jest dosyc wiec zachecam do przyjazdu motorkami,
    samochodami..balkonikiem... pieszo..
    w końcu to impreza tylko raz do roku wiec szkoda odpuszczać.. a lata
    lecą .. hehehehe

    Odys
    ----
    XLH 883 (Grupa Lublin )

    http://piernikow.regiony.pl

  • 33. Data: 2011-02-07 17:51:53
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-02-07 11:50:00 +0100, Odys said:

> [...]
    > samochodami..balkonikiem... pieszo..
    > w końcu to impreza tylko raz do roku wiec szkoda odpuszczać.. a lata

    Nowych jak przyjmiecię? bo się waham czy Skutersem mogę przyjechać :P

    --
    Glub
    SWT-400

  • 34. Data: 2011-02-07 18:05:11
    Od: Odys <o...@t...pl>

    > Nowych jak przyjmieci ? bo si waham czy Skutersem mog przyjecha :P

    nowi..biczowanie juz zabronione wiec nie powinieneś się obawiać za
    bardzo,
    zapisz sie przyjedz poznaj ludzi sam zobaczysz...

    Odys
    ----
    XLH 883 (Grupa Lublin )

    http://piernikow.regiony.pl

  • 35. Data: 2011-02-07 18:14:55
    Od: Glub <g...@g...com>

    Odys <o...@t...pl> wrote:

    > nowi..biczowanie juz zabronione wiec nie powinieneś się obawiać za
    > bardzo,
    > zapisz sie przyjedz poznaj ludzi sam zobaczysz...

    No to Przybede:) z większą, mieszaną ekipią.
    Kitę i Pedrosa poznałem juz wczesniej, szarlotkowo.

    --
    Glub
    SWT400

  • 36. Data: 2011-02-07 23:48:04
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Glub pisze:
    ...>8
    > Nowych jak przyjmiecię? bo się waham czy Skutersem mogę przyjechać :P

    Spytaj Dziwaka :))

    Pozdrawiam
    Sir piernik
    Betvelwe

  • 37. Data: 2011-02-08 07:36:55
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 7 Lut, 11:50, Odys <o...@t...pl> wrote:
    > Dziekuje ze tyle ludzi sie odezwalo.. zapraszam wszyskich w imieniu
    > swoim i Sailora na  tegoroczne XII PIERNIKOWISKO  2011,
    > bylo by swietnie jak by wzorem lat pierwszych wszyscy sie
    > zmobilizowali i przyjechali
    Ja mam 3 pytania techniczne:

    1. czy w Rzeszufie beda korki i jak je ominac zeby nie jechac puszka 7
    godzin (rzona pyta :)
    2. czy pedzie padalo i czy znow na winklach bedzie wiecej piasku niz w
    piaskownicy?
    3. czy bedzie strefa ciszy dla smarkaczy czy moze znow Sawa bedzie
    pelnic rekoczyny?

    pzdr, dr
    14/525

  • 38. Data: 2011-02-08 10:20:23
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 05-02-2011 17:16, tango pisze:

    > Tu masz pierwsze, organizowane przez ZetKe jeszcze
    > i obok z VII bodaj.

    Dzizas
    ale czas spierdala :>
    ciekaw jestem gdzie ja mam ten film co go wtedy tak usilowalem nakrecic..
    Tam byly tez winkle, PawelACE wydrapujacy asfalt podnozkami itp.
    Musze poszukac!

    --
    pozdr
    Rogal

  • 39. Data: 2011-02-08 14:34:27
    Od: Odys <o...@t...pl>

    On 8 Lut, 08:36, doktorski <d...@g...com> wrote:
> [...]
    > piaskownicy?
    > 3. czy bedzie strefa ciszy dla smarkaczy czy moze znow Sawa bedzie

    1. tak jak zwykle ale uwierz mocy
    2. w zeszlym roku nie padało..i nie było szronu przy ognisku... nie
    wiem o czym ty rozmawaisz
    3. pokoje sa tak ustawione ze jak bedziecie drzec morde to i tak
    strefa ciszy bedzie zachowana

  • 40. Data: 2011-02-08 14:35:00
    Od: Odys <o...@t...pl>

    On 8 Lut, 11:20, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:

> [...]
    > ciekaw jestem gdzie ja mam ten film co go wtedy tak usilowalem nakrecic..
    > Tam byly tez winkle, PawelACE wydrapujacy asfalt podnozkami itp.

    weź i przyjedź i nakrec jeszcze raz... :))