  • 21. Data: 2011-02-06 14:56:00
    Temat: Re: PIERNIKOWISKO - zdjecia
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Szukam dalej - i jeeest!!! :)
    http://www.sirpiernik.eu/PiernikiVII/
    to chyba z 2006 roku...

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betwelve

  • 22. Data: 2011-02-06 15:03:35
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-02-06 02:08, Kryhu pisze:

    > Może ja mam sklerozę ale żebym w 2002 dwoma motocyklami na Pierniki
    > jechał to mi nikt nie wmówi :)

    Nie ma innej opcji. To 2002 rok.

    > To że Ty na każdym zdjęciu z inną panną to inna sprawa i w tym się już
    > nie orientuję ;P

    Przepraszam bardzo, na Piernikach bylem na kazdym zdjeciu z ta sama
    panną !! (no jesli nie bylem akurat na nim z Toba :P)

    > Wg Budynia byłem GTSem, tutaj widzę Sabre, no bez przesady ;)

    Budyn sie pogubil.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 23. Data: 2011-02-06 15:49:54
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Budyn sie pogubil.

    W czym? Co do daty jestesmy zgodni, 2002. Gdzie jest gts a gdzie sabra, bo
    nie widze...

    b.

  • 24. Data: 2011-02-06 16:37:29
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-02-06 16:49, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

    > W czym? Co do daty jestesmy zgodni, 2002. Gdzie jest gts a gdzie sabra,
    > bo nie widze...

    aaa, ja nie wiem, Kryhu cos sugerowal ze na Twoim jest GTS, na moich
    jest Sabra.

    Zreszta ja z nim jechalem cala droge, w ta i zes powrotem, to wiem co
    musialo mnie gonic :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 25. Data: 2011-02-06 17:13:12
    Od: "news.internetia.pl" <p...@o...eu>

    Jest, ale trochę zmęczony. Ja też się załapałem troszkę z tyłu. I na jeszcze
    jednym :)

    PawelP

  • 26. Data: 2011-02-06 20:05:47
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    W dniu 2/6/11 4:49 PM, Budyń pisze:

    Hej

    > W czym? Co do daty jestesmy zgodni, 2002. Gdzie jest gts a gdzie sabra,
    > bo nie widze...

    W Twoich zbiorach plik - P5030226.JPG - po prawej na dole jest GTS

    W zbiorach Piomaya - http://www.piomay.riders.pl/foto/piernik/18.jpg -
    jak wół stoi Sabra.

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 27. Data: 2011-02-06 20:55:53
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.com>

    Piotr May napisał:

    > Zreszta ja z nim jechalem cala droge, w ta i zes powrotem, to wiem co
    > musialo mnie gonic :)

    A to ja tez tam nie jechalem gdzies daleko z tylu ?
    Nie zeby cala droge ale z pol moze ?

    --
    tango

  • 28. Data: 2011-02-06 21:30:49
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2/6/11 4:49 PM, Budyń pisze:
    >
    > Hej

    > W Twoich zbiorach plik - P5030226.JPG - po prawej na dole jest GTS

    Dziku zginął w czerwcu 2002 - a na moich fotkach jest (fotka 5040322, to
    ten łysy w niebieskim, jak kto nie zdążył poznać)
    Jesli swojego gts-a kupiłeś pod koniec 2002 - no to pomyliłes motury :)

    b.

  • 29. Data: 2011-02-06 22:31:50
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    W dniu 2/6/11 10:30 PM, Budyń pisze:

    Hej

    > Jesli swojego gts-a kupiłeś pod koniec 2002 - no to pomyliłes motury :)

    Nienienie :)
    Tylko jeden sezon z braku laku jeździłem Sabrą, no przecież dłużej
    czoprerem się nie da ;)
    Od '98 jeździłem GTSem, a FuJaRę kupiłem jesienią 2002.

    Czasoprzestrzeń musiała się zagiąć na tych fotach ale mniejsza z tym :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 30. Data: 2011-02-07 07:02:26
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-02-06 18:13, news.internetia.pl pisze:
    > Jest, ale trochę zmęczony. Ja też się załapałem troszkę z tyłu. I na
    > jeszcze jednym :)

    Hoho, wiosna, wszystko spod ziemi wyłazi :)
    Żyjesz jeszcze? Będziesz na TBSZ?

    --
    pozdr
    DP