  • 1. Data: 2011-02-01 18:22:05
    Temat: fanfarotraby
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    witam,
    wiecie w jaki sposob zanabyc
    elektropneumatyczne mini-fanfary Bosch w wersji EC9? (nr katalogowy:
    9 320 335 206)
    bosch twierdzi, ze sa w magazynie w niemczech, ale nie sprowadza
    dla indywidualnych klientow - trzeba zamawiac przez
    przedstawicieli/dystrybutorow; wtedy okazuje sie, ze cena
    wzrasta o 80-100%.
    widzialem, sluchalem - odpowiadaja mi...

    moze macie jakies inne - ale sprawdzone- typy, ktore latwiej kupic?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 2. Data: 2011-02-02 07:13:22
    Temat: Re: fanfarotraby
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "sowa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > wiecie w jaki sposob zanabyc
    > elektropneumatyczne mini-fanfary Bosch w wersji EC9?

    > moze macie jakies inne - ale sprawdzone- typy, ktore latwiej kupic?

    Taka cena jest dobra?
    http://tnij.org/j8il

    Chyba, ze sie spieszysz.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 3. Data: 2011-02-02 08:51:28
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "sowa" <m...@p...onet.pl> napisał

    > moze macie jakies inne - ale sprawdzone- typy, ktore latwiej kupic?

    Tylko Hornblaster!
    http://www.hornblasters.com/video.php
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2011-02-02 09:24:12
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "sowa" <m...@p...onet.pl> napisał

    > Tylko Hornblaster!
    > http://www.hornblasters.com/video.php

    Jakoś nie bawi mnie to. Straszenie ludzi, którzy reagują całym ciałem na
    dźwięk oznacza, że przekroczone są wszelkie normy hałasu.

  • 5. Data: 2011-02-02 11:17:33
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-02 08:13, Jasio pisze:

    > Taka cena jest dobra?
    > http://tnij.org/j8il

    dzieki, umklo mi ;]

    a co ma sie mi spieszyc jak snieg jest ?;)

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 6. Data: 2011-02-02 11:18:12
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-02 09:51, Hinek pisze:

    > Tylko Hornblaster!
    > http://www.hornblasters.com/video.php

    to chyba lekki terror jest ;]

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 7. Data: 2011-02-02 11:46:34
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 2 Lut, 12:17, sowa <m...@p...onet.pl> wrote:

    > a co ma sie mi spieszyc jak snieg jest ?;)
    Daj znaka jak bedziesz zamawial :)

    pzdr, dr
    14/525

  • 8. Data: 2011-02-02 11:47:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-02-02, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Daj znaka jak bedziesz zamawial :)

    No nie mow ze w swoim mastodoncie chcesz takie montowac?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-02-02 12:39:21
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 2 Lut, 12:47, AZ <a...@g...com> wrote:

    > No nie mow ze w swoim mastodoncie chcesz takie montowac?
    Musze miec czym dawac Ci znaki zebys zjechal z linii wyscigowej w
    Nowodworze. Tam niebieskiej flagi nie uzyczysz...

    pzdr, dr
    14/525

  • 10. Data: 2011-02-02 12:51:07
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-02 12:46, doktorski pisze:

    > Daj znaka jak bedziesz zamawial :)

    oki...
    pewnie niedlugo...
    poszperam jeszcze i ...trza finalizowac;]

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa