  • 1. Data: 2011-02-01 20:53:57
    Temat: Regeneracja lag
    Od: Ryback <k...@y...com>

    http://img52.imageshack.us/img52/8311/dsci4282.jpg

    Witam. Regeneruje sobie lagi w sezonie zimowym by były gotowe na
    letnią przerwe motocyklową (wymieniam olej oraz maluje) i mam pytanie
    do tych co są wtajemniczeni/robili to przede mną. Jak mianowicie wbić
    ten cholerny uszczelniacz? Czy jeśli mi się zaklinował to musze od
    nowa roczłonkowywać lagę? (to znowu strasznie dużo pracy ;-/) Nie mam
    problemy ze ślizgiem ale uszczelniacz mi się zaklinował. Da rade wbić
    mimo to? Nie chcem nic na siłę. Jak będzie trzeba dotoczę sobie jutro
    rurke na odpowiednie średnice i długość ale chciałbym tego uniknąć.

    To bez znaczenia w tym przypadku ale moto to B12 98'

    pozdrawiam
    Ryback

  • 2. Data: 2011-02-01 22:19:07
    Temat: Re: Regeneracja lag
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-01 21:53, Ryback pisze:
    > http://img52.imageshack.us/img52/8311/dsci4282.jpg

    fajny dywanik, gdzie kupiles?
    > Jak mianowicie wbić
    > ten cholerny uszczelniacz?

    poprzez stary uszczelniacz i dookola mlotkiem po trochu.
    Znaczy jak nie bylismy w UE to tak sie robilo a teraz to nie jestem pewien.

    Czy jeśli mi się zaklinował

    nie wiemy jak bardzo, bo nie ma tego na fotach, a Ty sie dowiesz dopiero
    jak wbijesz do konca, albo bedzie trzymal albo nie. IMO jak się nie
    zgial to da rade dobic do konca i bezie dobrze.

    KJ

  • 3. Data: 2011-02-01 22:34:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 1 Lut, 23:19, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > poprzez stary uszczelniacz i dookola mlotkiem po trochu.
    > Znaczy jak nie bylismy w UE to tak sie robilo a teraz to nie jestem pewien.

    Młotkiem? Ty lepiej zaprzestań kontaktów z Tytusem bo on też wszystko
    młotkiem. Wbije dwa i drugiego nie wyciągnie.
    > Czy jeśli mi się zaklinował

    Naucz się cytować bo już myślałem, że Tobie coś się zaklinowało.
    > nie wiemy jak bardzo, bo nie ma tego na fotach, a Ty sie dowiesz dopiero
    > jak wbijesz do konca, albo bedzie trzymal albo nie. IMO jak się nie
    > zgial to da rade dobic do konca i bezie dobrze.

    Ja podpowiem, że idealnie pasuje szara rura PCV kanalizacyjna z
    Castoramy. Długość jest większa niż sztyca, smarujemy uszczelniacz po
    brzegach po czym spieramy się na tej rurze i uszczelniacz jest na
    miejscu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-02-02 05:19:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-02-01 23:34, AZ pisze:

    > Młotkiem? Ty lepiej zaprzestań kontaktów z Tytusem bo on też wszystko
    > młotkiem. Wbije dwa i drugiego nie wyciągnie.

    Tak, mlotek sluzy do uderzania i wbijania, rowniez usczelniaczy. Tyle ze
    jesli ktos madry to sobie stary uszczelniacz, przed wbijaniem nim
    nowego, odrobine dookola oszlifuje coby sie nie klinowal.

    Jaki motocykl takie narzedzia :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2011-02-02 16:14:49
    Od: Ryback <k...@y...com>

    > fajny dywanik, gdzie kupiles?

    A dziękuję fabryka dywanów Kowary k. Jeleniej Góry, ale takich wzorów
    już nie mają bo to PRL

    > poprzez stary uszczelniacz i dookola mlotkiem po trochu.
    > Znaczy jak nie bylismy w UE to tak sie robilo a teraz to nie jestem pewien.

    Nie wymieniałem uszczelniacza, uznałem, że stary trzyma się dobrze :)

    > nie wiemy jak bardzo, bo nie ma tego na fotach, a Ty sie dowiesz dopiero
    > jak wbijesz do konca, albo bedzie trzymal albo nie. IMO jak się nie
    > zgial to da rade dobic do konca i bezie dobrze.

    No własnie dobiłem do końca specjalistycznym urzadzeniem, ale klin
    jakby się przesuwał bo choć na oko nie było tego widać to suwmiarka
    mierząc głębokość od górnego rantu goleni do uszczelniacza była
    zmiennna na całej srędnicy. Boje się że nie wytrzyma, ale okaże się to
    dopiero na wiosne, wtedy jeśli będzie ciec wymienie uszczelniacze i
    postaram się równiej to wbić.

> [...]
    > Castoramy. Długość jest większa niż sztyca, smarujemy uszczelniacz po
    > brzegach po czym spieramy się na tej rurze i uszczelniacz jest na

    Mam za daleko do ciasty. Wykonałem sobie przyrzad z POMu, a wcześniej
    nasmarowałem smarem silikonowym w sprayua i tak nie idzie łatwo.
    Cholernie ciasne ustrojstwo :P

    ________________
    Left hand in the air!

  • 6. Data: 2011-02-03 06:52:34
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Ryback napisał(a):
    > mierząc głębokość od górnego rantu goleni do uszczelniacza była
    > zmiennna na całej srędnicy.

    Kurde ale jakim cudem przy krzywym uszczelniaczu udalo Ci sie zalozyc
    zabezpieczenie?

    Ja bym mimo wszyskto sugerowal wymiane uszczelniacza, bo nie dosc ze
    stary zalozyles, to jeszcze krzywo :) Nie ma opcji zeby to nie pocieklo :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead