  • 71. Data: 2011-02-15 13:53:54
    Temat: Re: PIERNIKOWISKO - zdjecia
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 13-02-2011 13:30, Vicio pisze:

    > Piomay, nic sie nie zmieniles, nadal potrafisz ublizyc ;)

    siebymusial bardziej postarac zeby mi ublizyc fenol jeden ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 72. Data: 2011-02-15 16:42:32
    Od: Vicio <v...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-14 23:18, Tomek Wozniakowski pisze:
    > Czesc :)

    > Szczypanie i zimny prysznic nie pomogly, wiec musialem uznac, ze chyba
    > to rzeczywiscie Ty ;D

    Oui, c'est moi :)

    > A Ty co? Wracasz w koncu na droge na 2 kolach?

    Przeszło mi to przez myśl ale jeszcze tyyyyle ciekawych rzeczy pod woda
    do zobaczenia....

    Doba (a zwłaszcza te weekendowe) musiałaby mieć z 50 godzin żeby oba
    hobby pogodzić ;)

    Pozdrawiam,
    Vicio

  • 73. Data: 2011-02-15 22:57:27
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-02-15 17:42, Vicio pisze:

    > Przeszło mi to przez myśl ale jeszcze tyyyyle ciekawych rzeczy pod woda
    > do zobaczenia....
    >
    > Doba (a zwłaszcza te weekendowe) musiałaby mieć z 50 godzin żeby oba
    > hobby pogodzić ;)

    rozumiem Cie :) co prawda pod wode mnie nie ciagnie, ale jest tyle
    innych fajnych hobby, a czasu nie starcza nawet na te, co juz sa ;)....

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 74. Data: 2011-02-17 02:06:54
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Sir Piernik napisał(a):
    > Glub pisze:
    > ...>8
    >
    > Spytaj Dziwaka :))

    Dej spokoj! Jeszcze mu opowie, jak to wracal ze slubu Zuranskich
    poklejonym Majesty z pokrzywiona kiera i sie chlop zniecheci ;)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 75. Data: 2011-02-17 11:14:56
    Od: Glub <g...@g...com>

    zbigi <z...@w...pl> wrote:
> [...]

    A kto przyjeżdżał T-Maxem z nogą w gipsie?:)
    --
    Glub SW-T400

  • 76. Data: 2011-02-17 19:20:21
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Glub napisał(a):

    > A kto przyjeżdżał T-Maxem z nogą w gipsie?:)

    Dadu. OWMPNM. :)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 77. Data: 2011-02-17 19:59:32
    Od: Magic <m...@w...pl>

    zbigi napisał(a):

    > Dadu. OWMPNM. :)

    Felini, po tym jak popsuł Fazera (i siebie) na taksówce.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 78. Data: 2011-02-17 23:37:59
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    zbigi pisze:
    ...>8

    > Dadu. OWMPNM. :)

    On przyjechal (chyba) tym:
    http://www.sirpiernik.eu/chlorowy/cwdata/001.html
    Ale czy to T-Max to zabijcie, nie wiem :))

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 79. Data: 2011-02-18 00:00:21
    Od: mst <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 18 Feb 2011 00:37:59 +0100 osobnik zwany Sir Piernik
    wystukał:

    przeca to Onda jest :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 80. Data: 2011-02-18 09:33:37
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-02-18 00:37:59 +0100, Sir Piernik said:

    > zbigi pisze:
    > ...>8

    > On przyjechal (chyba) tym:
    > http://www.sirpiernik.eu/chlorowy/cwdata/001.html
    > Ale czy to T-Max to zabijcie, nie wiem :))

    To Helka :D Honda Helix. Pierwszy skuter rozmiaru maxi ergo 250. Zwana Sofą:D

    Bardzo wygodna ale rama niedość sztywna.

    Dziś rarytas jak w dobrym stanie
    --
    Glub
    SWT-400