  • 41. Data: 2011-02-08 19:12:22
    Temat: Re: PIERNIKOWISKO - zdjecia
    Od: tango <t...@w...rzeszuf.com>

    Grzegorz Rogala napisał:

    > Dzizas
    > ale czas spierdala :>
    > ciekaw jestem gdzie ja mam ten film co go wtedy tak usilowalem nakrecic..
    > Tam byly tez winkle, PawelACE wydrapujacy asfalt podnozkami itp.
    > Musze poszukac!

    Felini wozil kamere na baku i chyba na siedzeniu z tylu,
    gdzies tez to mialem chyba.
    Pawel to sie cieszyl, ze drze podnozkami a sie potem okazalo,
    ze z wydechu niewiele zostalo :)

    --
    tango

  • 42. Data: 2011-02-08 20:14:11
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-02-06 21:55, tango pisze:

    > A to ja tez tam nie jechalem gdzies daleko z tylu ?
    > Nie zeby cala droge ale z pol moze ?

    taaaa, pamietam, pamietam :-)
    omal siostry nie zgubilem na jednym z zakretow :)

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 43. Data: 2011-02-08 20:24:32
    Od: Vicio <v...@p...onet.pl>

    Strzala,

    W dniu 2011-02-04 11:57, Odys pisze:
    > Poszukuje zdjec z 0 ( zerowego ) i I wszego Piernikowiska, jak ktos
    > ma w sowich archiwach to proszę o info
    > oczywiscie z innych spotkan tez mile widziane.

    Mam fotki z zerowego Piernikowiska (tego samego co Tango, tylko więcej).
    Daj Odys namiar na jakiś serwer gdzie to można wrzucić.

    A przy okazji - widzę ze w tym wątku sporo starych nicków się pojawiło.
    Pozdrowienia kozie palki z internetu i, mam nadzieje, do zobaczenia na
    tegorocznym Piernikowisku :)

    Take care,

    Vicio

    dawniej RedFazer
    jeszcze dawniej XJ 650
    w tzw miedzyczasie Mr. Proper
    itd.
    ;)

  • 44. Data: 2011-02-08 21:13:56
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Vicio"
    A przy okazji - widzę ze w tym wątku sporo starych nicków się pojawiło.

    Ja pitole

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 45. Data: 2011-02-08 23:07:08
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 08.02.2011 21:24, Vicio pisze:
> [...]
    >
    > A przy okazji - widzę ze w tym wątku sporo starych nicków się pojawiło.
    > Pozdrowienia kozie palki z internetu i, mam nadzieje, do zobaczenia na

    Sama jesteś stara!

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.chujwi.co <- prestiż dla mas

  • 46. Data: 2011-02-09 09:27:49
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-02-08 21:24, Vicio pisze:

    > A przy okazji - widzę ze w tym wątku sporo starych nicków się pojawiło.
    > Pozdrowienia kozie palki z internetu i, mam nadzieje, do zobaczenia na
> [...]
    A Ty co!!?:) Akwalung Ci urwało??:))

    :)))

    Tomek
    Biały VFRanek

  • 47. Data: 2011-02-09 09:43:23
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-02-02 14:27, Odys pisze:
    > Poszukuję zdjec ( linkow do galerii ) z Pierników z lat poczatek -
    > terazniejszosc,
    > celem stworzenia fotorelacji z przeszlosci do dnia obecnego na stronie
    > http://www.piernikow.regiony.pl
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Odys
    >
    > ----
    > XLH 883 ( Grupa Lublin )

    https://picasaweb.google.com/114200642363833245479/W
    ykopaliska?authkey=Gv1sRgCP2mjv28ntXmYw#556306657875
    9084930
    jedno tylko bo czasy mocno analogowe:))

    Pozdr.
    Tomek
    Biały VFRanek

  • 48. Data: 2011-02-09 12:33:41
    Od: "WaFel" <w...@s...pl>

    Viking napisał:...
    > https://picasaweb.google.com/114200642363833245479/W
    ykopaliska?authkey=Gv1sRgCP2mjv28ntXmYw#556306657875
    9084930
    > jedno tylko bo czasy mocno analogowe:))

    Ooo, to już Belushi vel Mad Max miał brodę ;)

    Pozdro
    WaFel
    BMW K1200LT i SYM Mio 100

  • 49. Data: 2011-02-09 13:06:12
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 08-02-2011 21:24, Vicio pisze:
    > Strzala,

    o kur*a. Vicio, chlopaku zyjesz? :D

    --
    pozdr
    Rogal

  • 50. Data: 2011-02-09 13:08:02
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 09-02-2011 10:43, Viking pisze:

    > https://picasaweb.google.com/114200642363833245479/W
    ykopaliska?authkey=Gv1sRgCP2mjv28ntXmYw#556306657875
    9084930
    > jedno tylko bo czasy mocno analogowe:))

    o swieta Tereso..
    wehikul czasu!