  • Data: 2024-02-08 08:18:39
    Temat: Re: PIC32MX795F512 + DP83848: Zawieszanie się Ethernetu
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8.02.2024 07:41, Marek wrote:

    > Gdy jest zwieszka i wyjmiesz wtyk eth z płytki ruch na switchu się
    > przywraca?

    Tak. Komputer podłączony do tego samego switcha odzyskuje łączność
    natychmiast po wyjęciu kabla Ethernet z mojej płytki. Jeśli podłączę
    kabel ponownie, problem powraca - dioda ACT znów zaczyna świecić cały
    czas, chociaż komputer traci łączność z drobnym opóźnieniem.

    Problem powrócił dzisiaj, czyli jednak wiadomo, że to nie pingowanie
    płytki było przyczyną.

    > Czy po włożeniu wtyczki z powrotem (bez resetowania płytki)
    > od razu diioda ACT zapala się na stałe i ruch ponownie zanika?

    Tak. Po włożeniu kabla bez resetu dioda zapala się cały czas i problem
    pojawia się natychmiast.

    Było też kilka sytuacji, kiedy problem pojawiał się ponownie po resecie,
    ale wtedy dioda zdążyła jeszcze mignąć kilka razy przed zapaleniem się
    na stałe.