  • Data: 2024-02-09 01:05:53
    Temat: Re: PIC32MX795F512 + DP83848: Zawieszanie się Ethernetu
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 8 Feb 2024 21:18:58 +0100, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > Tutaj także w przypadku wywalenia łączności cała reszta aplikacji
    > działa
    > poprawnie. Na wydzielonym dla TCP/IP fragmencie sterty jest jeszcze
    > sporo miejsca. W "macinfo" widzę natomiast nTxPendBuffers: 3 -
    > wartość
    > ta się nie zmienia. Jakby nie mógł wysłać tych danych.

    Nie mam zbyt dużo doswiadczenia z Harmony, Kiedyś krótko to
    testowałem ale nie wdrażałem produkcyjnie. Natomiast na MLA +
    enc28j60 mam na produkcji urządzenia chodzące już 10 rok 24h i nigdy
    nie było problemu z łącznością z nimi, uważam, że stos MLA jest
    bardzo stabilny (TCP + UDP, jedyne co nie używam, ze stosu to DHCP
    oraz tego ich serwera HTTP, używam własny).
    Był jeden incydent w trakcie jakiś testów właśnie podobny do tego co
    opisujesz, ale ciągle nie pamiętam szczegółów.

    --
    Marek