    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PIC vs AVR
    Date: Sun, 06 Apr 2014 23:26:41 +0200

> [...]
    > tego zrobić,
    > aby po naciśnięciu przycisku, procesor z zegarem 1GHz= 1 000 000 000Hz,
    > zdążył wykonać swój program pokazujący obraz taki jak ostatnio w czasie 16
    > sekund.
    > 2) "Ty" (a nie producent) uważasz, że to fajne, bo możesz zaoszczędzić 30 s
    > z tych powiedzmy 45 sekund.
    > 3) I uważasz, że 45 sekund to mało.
    > 4)Ja z kolei uważam, że gdyby program obsługujacy urządzenie był napisany
    > zwięźle,
    > to mógłby się włączyć po 50ms od włączenia urządzenia i być gotowy do pracy.

    System operacyjny, przeglądarka wyświetlająca grafikę, obsługująca
    flasha, Silverlight itp. Ile lat zamierzałbyś poświęcić na to żeby
    stworzyć taki kod w asm. I czy w ogóle da się stworzyć programy z taką
    funkcjonalnością żeby ładowały się w 50ms? Bo może być w asm stworzył
    przeglądarkę o funkcjonalności Lynxa i stwierdził, ze wszystko ponad to,
    to są fanaberie.
    > 5) Jeśli, aby zrealizować pkt. 4 potrzeba by było, aby napisać kod na
    > poziomie ASM,
    > to bym tak zrobił. np. dlatego, że kompilatory C były marne w latach
    > 1995-2014.
    >
    > No to teraz mi powiedz:
    > a) dlaczego uważasz się, że hibernacja 15 sekundowa jest lepsza niż
    > uruchomienie urządzenia w 50 ms?

    Przecież on nigdzie nie napisał ze woli uruchamianie w 15 sekund zamiast
    w 50ms. A przede wszystkim ty nigdzie nie wykazałeś, że jest możliwe
    napisanie na laptopa czy pc sensownego programu który będzie się
    uruchamiał wraz z urządzeniem w 50 ms.

    --
    pozdrawiam
    MD