  • 11. Data: 2011-07-05 11:58:03
    Temat: Re: ITD + Policja ścigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :)
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-07-04 20:32, WS pisze:
    > no i slusznie ;)
    > gdyby kupili z napedem na tyl, to na zime trzeba by wszystkich na
    > przymusowy urlop wysylac, zeby nie pozabijali sie sami na byle
    > patrolowaniu ;)

    bez przesady.
    a akurat sie zlozylo tak, ze wymog napedu na tyl odrzucil wszystkie
    badziewne konstrukcje typu ducato, renault itd. zostal sprinter/crafter
    i zdaje sie jakis model iveco.

  • 12. Data: 2011-07-05 12:47:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-05 11:03, CeSaR pisze:
    > Ale różnicę pomiędzy "wanną" a Toyotą Yaris ogarniasz?

    A ty ogarniasz "różnicę" pomiędzy BUSEM ITD a BUSEM POLICJI ?

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 13. Data: 2011-07-05 19:06:31
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 5 Lip, 09:51, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A co - zdazyli juz wyrzucic lub awansowac wszystkich przeszkolonych na
    > nysach i polonezach ?

    na emerytury poprzechodzili ;) zdaje sie, ze po 15 latach sluzby moga
    (czyli w wieku ~35 lat) - podobno boja sie zmian....

    WS

  • 14. Data: 2011-07-07 17:05:21
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    Widzę różnicę pomiędzy busem ścigającym samochód osobowy a busem jadącym za
    ciężarówką. Ty tej różnicy nie widzisz.

  • 15. Data: 2011-07-08 20:32:28
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    kogutek wrote:
    [...]
    > Akurat w tym przypadku dobrze ją wykonywali.

    Wprost doskonale!

    pzdr
    \SK

  • 16. Data: 2011-07-10 22:30:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-07 17:05, CeSaR pisze:
    > Widzę różnicę pomiędzy busem ścigającym samochód osobowy a busem jadącym za
    > ciężarówką. Ty tej różnicy nie widzisz.

    A widzisz róznicę pomiędzy osobówką ścigającą cokolwiek, a BUSEM
    ścigającym cokolwiek ?

  • 17. Data: 2011-07-11 10:07:57
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > A widzisz róznicę pomiędzy osobówką ścigającą cokolwiek, a BUSEM
    > ścigającym cokolwiek ?

    Znów zaczynasz zmieniać temat? OIDP w twoim poscie (pierwszym w watku) w obu
    przypadkach chodzi o busa jako o samochod scigajacy.
    Wiec po co zaczynasz rozmydlac? Podałeś idiotyczny przyklad i poparles go
    drugim idiotycznym (i nieadekwatnym do pierwszego) przykladem a teraz
    probujesz dorobic teorie.

  • 18. Data: 2011-07-11 10:47:28
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-11 10:07, CeSaR pisze:

    > Znów zaczynasz zmieniać temat?

    Skądże. Pozwolę sobie zacytować moją wypowiedź z wątku
    inicjującego cały temat.

    "Jak można wdawać się w pościg BUSEM ??? "

    Z ślepymi nie gadam, w takim razie z mojej strony EOT.