  • 1. Data: 2011-07-04 19:47:28
    Temat: Re: [PIĄTEK?] ITD + Policja ścigały się 20 km z spieprzającym tirmenem :)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > http://www.tvn24.pl/0,1709302,0,1,ciezarowka_pocisk-
    uciekala-przez-20-km,wiadomosc.html

    > Nie wiem - płakać czy się śmiać ?
    >
    > Zawsze miałem "lepsze" zdanie o ITD niźli o Policji, ale tu utwierdzili
    > mnie w przekonaniu, że są tak samo tępi.
    >
    > Jak można wdawać się w pościg BUSEM ???

    Bez przesady - ścigali ciężarówkę i jak widać wezwali do zatrzymania
    policję. Nie widzę w tym nic sensacyjnego, czy też głupoty jakiejś.

  • 2. Data: 2011-07-04 19:49:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Bez przesady - ścigali ciężarówkę i jak widać wezwali do zatrzymania
    > policję. Nie widzę w tym nic sensacyjnego, czy też głupoty jakiejś.

    Ciekawe co byś powiedział, gdyby ta ciężarówka podczas tego super pościgu
    staranowała jakiś przystanek.

  • 3. Data: 2011-07-04 20:45:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-04 19:49, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Ciekawe co byś powiedział, gdyby ta ciężarówka podczas tego super pościgu
    > staranowała jakiś przystanek.

    A gdyby tu było przedszkole w przyszłości - szybka, skuteczna akcja na
    pełnych bombach. Ja nie ścigają to płacz i zgrzytanie zębów, jak
    ścigają to też źle, bo może dobry człowiek zabije kilku pieszych, albo
    coś więcej zrobi...

    Zabrońcie jazdy z wideorejestratorem, albo w ogóle niech się służby
    mundurowe nie afiszują z próbą zatrzymania kogokolwiek, bo to
    niebezpieczne. Niech wysyłają gołębia pocztowego z prośbą o
    wizytę/przyznanie się do czynu - w żadnym wypadku listonosza, bo go
    tacy strachliwi specjaliści jeszcze wezmą za dzielnicowego czy
    komornika i zastrzelą ze strachu...

  • 4. Data: 2011-07-04 20:50:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-04 20:45, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > wizytę/przyznanie się do czynu - w żadnym wypadku listonosza, bo go
    > tacy strachliwi specjaliści jeszcze wezmą za dzielnicowego czy

    Co innego zorganizować zatrzymanie/blokadę, a co innego uganiać
    się przez 20 kilometrów wiedząc, że nic nie da się zrobić.

    Przecież nie wyprzedzą, bo a nóż widelec zepchnie do
    rowu/zajedzie drogę i radiowoza uszkodzi.

    Osobówek nie potrafią skutecznie zepchnąć z jezdni w
    "bezpiecznym" miejscu jak na ten przykład w dzikim usa, ale
    pogonić się z tirem przez 20 km prowokując aż sam z drogi wyleci
    (no bo skoro hasali aż 20 km, to opcji zatrzymania nie było) i
    módlmy się aby ino właśnie nie zacedził w przedszkole w przyszłości.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 5. Data: 2011-07-04 20:54:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Co innego zorganizować zatrzymanie/blokadę, a co innego uganiać się
    > przez 20 kilometrów wiedząc, że nic nie da się zrobić.

    Tia. A on gdzieś zaparkuje, pójdzie w pizdu i jakby co zezna że przecież
    żadną ciężarówką nie kierował.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2011-07-04 20:58:54
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-04 20:54, DoQ pisze:

    > Tia. A on gdzieś zaparkuje, pójdzie w pizdu i jakby co zezna że
    > przecież żadną ciężarówką nie kierował.

    Skoro teoretyzujemy. A jeśli w kabinie były 2 osoby ? Jak
    udowodnić którejś z nich, że prowadziła ?

  • 7. Data: 2011-07-04 21:02:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Skoro teoretyzujemy. A jeśli w kabinie były 2 osoby ? Jak udowodnić
    > którejś z nich, że prowadziła ?

    No któraś z nich musiała prowadzić - i tu dochodzi do konfliktu
    interesów. Wziąłbyś na siebie winę jakby Twój kumpel odpierdzielił takie
    manewry, a Ty akurat siedziałbyś sobie na fotelu pasażera?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 8. Data: 2011-07-04 21:02:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)
    > Co innego zorganizować zatrzymanie/blokadę, a co innego uganiać się
    > przez 20 kilometrów wiedząc, że nic nie da się zrobić.

    Próbowali go zatrzymać w Środzie Wielkopolskiej. Z dwojga złego lepiej
    chyba za nim pojechać z "wyjcami", niż puścić wolno.

    > Osobówek nie potrafią skutecznie zepchnąć z jezdni w "bezpiecznym"
    > miejscu jak na ten przykład w dzikim usa, ale pogonić się z tirem przez

    Żeś się Waść za dużo filmów naoglądał...

  • 9. Data: 2011-07-04 21:08:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 04 Jul 2011 17:49:54 GMT, to wrote:
    >begin Artur Maśląg
    >
    >Ciekawe co byś powiedział, gdyby ta ciężarówka podczas tego super pościgu
    >staranowała jakiś przystanek.

    A jakby tak nie scigali, a 5 km dalej i tak by staranowala ?

    J.

  • 10. Data: 2011-07-04 22:21:29
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-04 21:02, DoQ pisze:

    > No któraś z nich musiała prowadzić - i tu dochodzi do konfliktu
    > interesów. Wziąłbyś na siebie winę jakby Twój kumpel
    > odpierdzielił takie manewry, a Ty akurat siedziałbyś sobie na
    > fotelu pasażera?

    Nie wziąłbym, ale jeśli byłbym kumpel od flaszki, to bym pewnie
    mataczył, żeby policja nie była w stanie ustalić kto powoził.