    From: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PCB
    Date: Wed, 23 May 2012 19:02:11 -0400

    On 05/23/2012 01:10 PM, sundayman wrote:
    > Potrzebuję sobie zamówić jakieś 50 dcm2 płytek.Takie, głównie koło
    > 1dcm2/szt., 2 warstwy, w 80% SMD. Oczywiście metalizacja, opis itp. Taki
    > średni standard, ale mam obudowy typu TSOP, więc umiarkowanie
    > precyzyjnie bym chciał. Montaż ręczny jak na razie.
    >
    > Jak dotąd robiłem w prototypy.com. Niby wszystko OK, nawet nie najgorzej
    > chyba. Jedyne, co mnie się leciutko nie podobało, to warstwa HAL taka
    > jakby mało równa na padach , co przy obudowach TSOP to już trochę robi
    > wrażenie nienajlepsze. Ale może się czepiam. Pewnie złocona byłaby
    > lepsza, ale nie ten budżet :)
> [...]

    Seeed Studio albo ITead Studio. Zamawiałem w obydwu i poza długim czasem
    dostarczenia przez pocztę nie mam na co narzekać. Same płytki robią w
    ciągu kilku dni, wykończenie albo HASL albo złocone.
    Cenowo wychodzi całkiem znośnie: 10 szt płytki 10cm x 10 cm i HASL
    kosztuje w Seeed $25. Złocone są o $15 droższe.
    Niestety przesyłka kurierska do PL jest dość droga, więc jeśli zależy Ci
    na niskich kosztach, będziesz musiał uzbroić się w cierpliwość.

    pzdr.
    j.