  • Data: 2009-06-18 07:47:51
    Temat: Re: PC'et domowy za ~ 2k.
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kruk napisał(a):

    > E, często niezauważalne w porównaniu np. z szumem ulicy zza okna.

    Fakt, wszystko zależy, w jak głośnym otoczeniu przebywa się i jak
    głośny ma się komputer. No, ale jak jedno (komp) czy drugie (otoczenie)
    jest głośne, to jaki ma sens dobrej jakości głośnik, jak i tak go
    dobrze nie słychać? (nie, zwiększenie głośności NIE jest rozwiązaniem :-)

    Trochę dziwi mnie też poszukiwanie super zestawu audio do auta,
    choć na pewno wszystko zależy, jakie kto ma auto (i czy jakość nie
    mierzy głośnością JEP-JEP-JEP-JEPJEP-JEP).

    > Nieistniejące w przypadku interfejsów zewnętrznych (np. na USB), albo
    > dobrze ekranowanych.

    Ale czasami znaczące w przypadku tanich wbudowanych kart, nawet z super
    głośnikami...

    > No, ale zestaw bez kompa w prawidłowo urządzonym pokoju jest mało
    > przydatny do słuchania muzyki przy pracy na komputerze :-)

    Słuchanie muzyki przy pracy na kompie? Toż to profanacja ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP