  • Data: 2009-06-18 08:13:29
    Temat: Re: PC'et domowy za ~ 2k.
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Dominik & Co"
    >Fakt, wszystko zależy, w jak głośnym otoczeniu przebywa się i jak
    >głośny ma się komputer. No, ale jak jedno (komp) czy drugie (otoczenie)
    >jest głośne, to jaki ma sens dobrej jakości głośnik, jak i tak go
    >dobrze nie słychać? (nie, zwiększenie głośności NIE jest rozwiązaniem :-)

    To, że jedno jest głośniejsze od drugiego nie oznacza jeszcze, że jedno
    i drugie jest głośne :-)
    Poza tym, mózg to jednak sprytna bestia i potrafi sobie wiele
    wyfiltrować i jednak inaczej brzmi względnie dobry sprzęt (choć faktycznie
    w warunkach mojego obecnego stanowiska komputerowego w domu raczej nie
    ma sensu inwestowanie w Tannoya, samoróbka na Tonsilach wystarczy) niż
    sprzęt, który sam ze siebie jest straszną padaką.

    >Trochę dziwi mnie też poszukiwanie super zestawu audio do auta,

    A to zupełnie inna sprawa, ale to trochę tak, mam wrażenie, jak
    z odchudzaniem roweru - to bardziej kwestia prestiżu i osiągów
    "mierzalnych" niż faktycznego znaczenia osiągniętych parametrów.

    >Ale czasami znaczące w przypadku tanich wbudowanych kart, nawet z super
    >głośnikami...

    Owszem.

    >Słuchanie muzyki przy pracy na kompie? Toż to profanacja ;-)

    Wiesz, czasami pracą na kompie jest słuchanie muzyki (i nie tylko
    słuchanie) ;-)

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Niejeden przypomina Achillesa wyłącznie
    .\....@e...eu.org.\.\. piętą.(Wojtek Moszko)