  • Data: 2009-11-28 14:59:01
    Temat: Re: PC ITX zamiast laptopa?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał

    > Usiluje jeszcze dojsc do tego czym rozni sie T42 od T43 - narazie widze
    > tylko czytnik kart?

    To są raczej tylko kosmetyczne różnice. Fingerprint reader też zdaje się
    pojawił się w T43 ale na co to komu ?
    Róznice są głównie w kolejnych wersjach chipsetów i obsługiwanych procesorów
    czyli na T43 prawdopodobnie kończyła się seria jednordzeniowych M (max to
    zdaje się 2,13 GHz).
    W t43 jest też jakiś paskudny myk z dyskiem twardym - trudno wymienić bo
    jest tam jakieś nietypowe rozwiązanie ATA-SATA (?), o ile dobrze pamiętam
    nie wsadzisz tam dowolnego dysku.
    Znowu Marek byłby tu najlepiej zorientowany - poszukaj w archiwum bo w tym
    roku na bank było na ten temat.
    http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&ie=UTF-8
    &safe=off&q=T42+T43+group%3Apl.rec.foto.cyfrowa&btnG
    =Szukaj&sitesearch=

    Tu jest spis matryc w IBMach:
    http://www.thinkwiki.org/wiki/Flexview#Flexview_.28I
    PS.29