  • Data: 2009-11-29 11:06:37
    Temat: Re: PC ITX zamiast laptopa?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    adam napisal:
    > Dotąd myślałem, że te bez napisu pod ekranem to jeszcze IBM (w sensie reżimu
    > produkcyjnego), te z logiem IBM i Lenovo pod ekranem to półkrwiste
    > chińczyki, a te bez loga IBM w ogóle to 100% chińszczyzna.

    Z grubsza rozumujesz poprawnie, ale wez pod uwage, ze Lenovo robilo
    wiekszosc Thinkpadow dla IBM-a juz od dlugiego czasu.

    > Lenovo w 2005 zakupiło markę Thinkpad, ale premiera T60 to styczeń 2006 -
    > czyli musiał to być komputer całkowicie IBMows

    Ehm, niekoniecznie, w dodatku organoleptycznie stwierdzilem znaczace
    pogorszenie sie jakosci klawiatury NA TYM SAMYM modelu. W moim
    przypadku byl to tablet x61: jeden z logo wylacznie IBM-a i dwa
    z logo Lenovo bez IBM-a. Czy zmieniali cos w srodku? Watpie.
    Do tej pory 'part numbers' nie ulegly zmianie, a koszty takiej
    zmiany dla serwisowania bylyby monstrualne.

    > Co do T61 to nie ma żadnych wątpliwości.
    > Ale T60 ?

    Hm, trudno mi cos powiedziec, ale mam wrazenie, ze nastepuje
    zmiana pozycjonowania literek: dawna seria T przeszla de facto
    w serie W. Obecna seria T bardziej jakosciowo i parametrami
    zbliza sie do poprzedniej serii R, natomiast obecne modele R
    plasuja sie obok niegdysiejszych A. Zycie... ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek