  • 31. Data: 2010-02-28 15:40:25
    Temat: Re: P?ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD? dobra?
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    mariusz pisze:
    > Wypuścili go jako trola elektrodowego - bo ma 5000postów to trol, a nie
    > dyskutant. Ktoś mu kazał oczernić PCBCART, nie karmić !!!!!

    Przegiąłeś. Znam posty Freddiego na elektrodzie i wypowiedzi na grupie związanej z
    OpenOCD. Nigdy
    nie przyszło by mi do głowy nazwać go trolem.

  • 32. Data: 2010-02-28 15:41:57
    Temat: Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > 2 warstwowych nie oplaca sie robic w chinach, chyba ze kontener. Tak
    > jak napisalem wczesniej technoserwis z testowaniem

    Ja zamówiłem u nich płytki. Doliczyli testowanie (ponoć to konieczne).
    Na PCB żadnych śladów testowania nie było. Wszystko wywaliłem do kosza,
    ponieważ na każdej płytce były przerwy w przelotkach.

    Paweł

  • 33. Data: 2010-02-28 15:42:04
    Od: "mariusz" <m...@l...com>

    "wirefree" <m...@m...pl> wrote in message

    > Tez mi sie widzi ze to troll bagienny, chinczyki raczej nie sprzedaja PCB
    > bez testowania elektrycznego.

    Niech da zdjęcie _faktury_ i listu przewozowego !!!!!!!!!
    My wiemy jak te do kumenty wyglądają :-) Zaraz będziemy wiedzieć. Ta
    soldermaska u niego wygląda dziwnie, jakaś jest rozlana i za gruba. Z
    PCBCART tak maska nie wygląda.

    DAWAJ GOŚCIU FAKTURĘ i LIST PRZEWOZOWY !!!!!!!!!

  • 34. Data: 2010-02-28 15:44:30
    Od: "mariusz" <m...@l...com>

    "Elektrolot" <e...@N...pl> wrote in message

    > Przegiąłeś. Znam posty Freddiego na elektrodzie i wypowiedzi na grupie
    > związanej z OpenOCD. Nigdy nie przyszło by mi do głowy nazwać go trolem.
    Jeszcze raz

    Zamkniemy temat jak zobaczymy fakturę i list przewozowy ! Wielu z nas
    zamawia w PCBCART i wie, umie zweryfikować :-)

  • 35. Data: 2010-02-28 15:46:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Paweł" <p...@n...pl> wrote in message
    > Może wybrałeś złą firmę.
    > Zamawiamy płytki na Tajwanie od wielu lat. Łącznie było tego kilkadziesiąt
    > tysięcy. Podczas uruchamiania nawet nie zakładam aby przyczyną było
    > uszkodzenie płytki. To się nie zdarza.

    Czyli masz dobrą firmę.
    Czemu więc nie podasz jej nazwy, adresu, telefonu i innych danych
    kontaktowych?

  • 36. Data: 2010-02-28 15:49:52
    Od: Freddie Chopin <W...@S...op.pl>

    On 2010-02-28 16:15, mariusz wrote:
    > Co? ?ciemniasz. Ta soldermaska nie wygl?da mi na PCBCART ani cynowanie. To
    > mi wygl?da na mask? z 3 sortu polskiej fabryczki.
    > Mam czerwone maski od nich i inaczej wygl?daj?.

    Zgodnie z życzeniem (nie musisz zaglądać, to oczywiście "ściema"):
    http://www.freddiechopin.info/img/ph.jpg

    Najlepiej idź już stąd jeśli dalej Twoim wkładem w dyskusję ma być
    zarzucanie mi jakichś kłamstw i manipulacji.

  • 37. Data: 2010-02-28 16:01:05
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    Paweł pisze:

> [...]
    > Na PCB żadnych śladów testowania nie było. Wszystko wywaliłem do kosza,
    > ponieważ na każdej płytce były przerwy w przelotkach.

    Nastepny troll ktory wywalil do kosza plytki ! Jesli byly przerwy to
    trzeba bylo oddac do reklamacji.

    Zamawialem w technoserwisie kilka razy i nigdy nie mialem problemow
    plytki byly testowane elektrycznie.

  • 38. Data: 2010-02-28 16:18:31
    Od: Freddie Chopin <W...@S...op.pl>

    On 2010-02-28 16:15, mariusz wrote:
    > Co? ?ciemniasz. Ta soldermaska nie wygl?da mi na PCBCART ani cynowanie. To
    > mi wygl?da na mask? z 3 sortu polskiej fabryczki.
    > Mam czerwone maski od nich i inaczej wygl?daj?.

    Jakbyś jeszcze przejawiał wątpliwości, to teraz masz pełen komplet:
    http://www.freddiechopin.info/img/ph.jpg
    http://www.freddiechopin.info/img/ph1.jpg
    http://www.freddiechopin.info/img/ph2.jpg

    wypozdr.

  • 39. Data: 2010-02-28 16:34:41
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    wirefree pisze:

    > Obawiam sie ze bzdury wypisujesz, jest kilka dobrych firm w polsce ale
    > trzeba wiedziec jakie to, ogolnie 2 warstwowych nie oplaca sie zlecac
    > chinczykowi bo bedzie drozej niz u nas. Zamawialem tysiace sztuk w
    > chinach i w polsce i jesli plytki sa testowane to nie ma mozliwosci ze
    > maja wady.

    Ale dwuwarstwowe co? Przeczytaj mojego posta.

    --
    Filip.

  • 40. Data: 2010-02-28 16:44:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Freddie,

    Sunday, February 28, 2010, 4:49:52 PM, you wrote:

    > Zgodnie z życzeniem (nie musisz zaglądać, to oczywiście "ściema"):
    > http://www.freddiechopin.info/img/ph.jpg

    > Najlepiej idź już stąd jeśli dalej Twoim wkładem w dyskusję ma być
    > zarzucanie mi jakichś kłamstw i manipulacji.

    I zapadła taka żenująca cisza...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl